Hotel Trinity City Hotel

Hotel Trinity City Hotel
8,4

We hebben een aantal aanbieders voor Trinity City Hotel voor je op een rij gezet:

32 reviews over Hotel Trinity City Hotel in het Nederlands

Anders

Goede lokatie!

manders.carijn
1-5-2015

De lokatie is top, midden in het centrum op loopafstand van vele bezienswaardigheden en restaurants. Personeel was over het algemeen erg vriendelijk, ontbijt zeer uitgebreid en ondanks dat het druk was werd er goed aangevuld en was er altijd een tafel beschikbaar. Onze hotelkamer bij aankomst (101) vonden we erg tegenvallen, achterstallig onderhoud, heel donker, klein, soort van invalide kamer want de wasbak hing op knie hoogte, losse tegels en een uitzicht op een binnenplaats met brandweer wagens. Dag twee zijn we verhuisd naar een kamer op de 2e etage aan de voorkant, deze was prima, gemoderniseerd, twee persoons bed, daglicht etc. om die reden uiteindelijk heel tevreden, als we de eerste kamer hadden behouden voor het hele verblijf zouden we dat niet zijn geweest en dit hotel niet aanraden, nu kunnen we dat wel doen.

topvakantie gehad in geweldige stad

m.vandenBerg
15-9-2013

Dit hotel is apart met een verrassende lounge. Je zit midden in het centrum, alle bezienswaardigheden zijn op loopafstand. De brandweerkazerne aan onze kant vonden we wel entertaining, je hebt er zeker geen last van. Personeel is vriendelijk. De eerste avond in hotel gedineerd, uitstekend.

Nette en schone kamers, aanrader!

Prima hotel

Jeroen
7-4-2012

Ontvangst is prima door vriendelijk receptiepersoneel. Hotel ligt op 5 minuten lopen van het Trinity College en ook van Temple Bar. Hotel zelf ligt aan een vrij drukke eenrichtingsstraat waar je vanaf je hotelkamer weinig van merkt.

In dit hotel alleen ontbeten, dit kost 12 Euro extra maar dan heb je ook genoeg om de lunch over te kunnen slaan.

Kamers zijn netjes ingericht en worden elke dag schoongemaakt. Klein nadeel is dat je vanuit de kamer alles kan horen wat zich op de gang afspeelt.

Niettemin een aanrader voor iedereen die voor korte of langere tijd een bezoek brengt aan Dublin! Overigens goed bereikbaar per bus vanaf het vliegveld (per Aircoach-bus enkele minuten lopen vanaf de halte).

Prima stedentrip hotel

Ada
7-3-2012

Het hotel ligt op loopafstand van het centrum met het gezellige Temple Bar en de winkelstraten. Zeer aparte inrichting waardoor het een geheel eigen stijl heeft, die je niet snel ergens anders tegenkomt. Kamer was prima, wij kregen een gratis upgrade. Temperatuur wel hoog op de kamer en ondanks het uitschakelen van de cv bleef het warm, maar niet storend. Diner in het hotel was prima en de bediening idem dito. Een volgende keer gaan we zeker weer naar Trinity Capital als we in Dublin zijn!

prachtig decor - over the top maar schitterend!

isabelle van de voorde
3-1-2012

zeer aan te bevelen hotel. Inrichting is kitcherig maar zo speciaal en indrukwekkend! zeer vriendelijk personeel

Heel goed hotel

Anke
22-3-2010

Dit is een erg fijn hotel. De kamers zijn niet al te groot, maar prima te doen. Wel wat gehorig, maar dat is niet zo heel erg hinderlijk. Erg fijne ruime badkamer, superschoon. De ligging van dit hotel is erg gunstig: slechts 5 minuten lopen van het centrum, waar ook alle bussen zijn.

Het is wel erg warm in dit hotel. Het ontbijt is erg uitgebreid, als je wilt kun je er vele uren mee toe. Deze maand (maart) was er een aktie prijs voor het ontbijt: 9,95.

Ik vind dit hotel echt een aanrader!

Prima plek voor kort verblijf in Dublin

berendm
26-1-2010

Degelijk hotel in oude brandweerkazerne, ligt tegen het centrum aan (3-5 minuten lopen). Kamer was wat aan de kleine kant of er stonden te grote meubels en bedden in dat kan ook. Prima ontbijt en verder goed bereikbaar v.a. het vliegveld. Aanrader voor een lang weekend Dublin.

Aanrader!

Laura
23-10-2009

Dit hotel is een echte aanrader. De hal alleen al is een plaatje. Mooie kamers en midden in het centrum. De bedden waren echt perfect. Ik heb nog nooit zo goed geslapen in een hotel. Helaas hadden we de eerste avond geen warm water in de badkamer. Binnen 10 minuten en een paar excuses van het personeel kregen wij een andere kamer. Enige minpuntje was de temperatuur in de wandelgangen. Het was hier erg warm en benauwd. Prijs van het ontbijt is inderdaad hoog, maar voor "dublinse" begrippen en wat je er voor krijgt valt het eigenlijk wel weer meer. Wij komen hier in ieder geval weer snel terug.

In 1 woord: geweldig!

Laura
28-8-2009

We kwamen om half 12 aan en onze kamers zouden om 2 uur klaar zijn. Onze koffers konden we achterlaten bij de receptie – goede service! Om 2 uur precies was onze kamer klaar, check-in ging snel en zonder problemen. De receptionist was zeer behulpzaam en vriendelijk.

De kamer was goed, maar heel erg warm! De gangen ook. Het jaar ervoor was de hitte ‘n stuk minder (eind april). De receptionist hiervan verontschuldigde zich hiervoor bij ons vertrek. Het was normaal niet zo warm en ze hebben geen air conditioning. Logisch voor een bestemming als Dublin.

Het ontbijt was niet inbegrepen en vonden we met €13-15 erg prijzig, maar het was wel goed en je hebt veel keus.

De naastgelegen brandweer hebben we een aantal keer horen uitrukken, maar daar hebben we verder geen last van gehad. Dit gebeurde vooral ’s morgens of overdag. Oordopjes mee en je hebt nergens last van!

Het hotel ligt op 2 min. lopen vh belangrijkste winkelgebied en er is een supermarkt om de hoek.

We gaan in december weer!

Prima hotel!

Margriet
14-6-2009

Het hotel ziet er leuk uit met al die kleuren. Mensen zijn vriendelijk De eerste avond in het hotel gegeten was wel goed.

Het ontbijt was prima.

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Trinity City Hotel in Dublin, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Trinity City Hotel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.