KinderhotelWeer vandaag12°9°
6,7

We hebben een aantal aanbieders voor Travelodge Castleknock voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Travelodge Castleknock in het Nederlands

Prima hotel voor kort verblijf

michel580914
16-7-2016

Op het moment van reizen was dit een van de weinige beschikbare hotels in Dublin. Dit vanwege een voetbal interland en 2 rock-concerten in hetzelfde weekend. Om die reden is waarschijnlijk de prijs van de accomodatie ook aangepast want ik vond het te duur (170 p/n) voor het gebodene. Eerlijkheid gebiedt te zeggen dat de hotels in het centrum het dubbele en meer durfden te vragen gedurende hetzelfde tijdsbestek. De kamer was ruim, schoon en er was gelegenheid koffie en thee te zetten. Ontvangst was vriendelijk en correct. Voor het ontbijt moesten we naar een ander gebouwtje waar we pas vanaf 8 uur terecht konden (kan lastig zijn i.v.m. terugvlucht). Glutenvrij ontbijt was geen enkel probleem al werd dit niet door iedereen in de bediening begrepen. E.e.a. ging met wat horten en stoten maar werd met humor en vriendelijkheid opgelost. Bus naar City vertrekt bijna voor het hotel, duur van de rit 30 minuten. Allemaal goed te doen

Gereisd met partner in mei 2016
2008

Geen hoogstandjes verwachten

Kees Storm
4-1-2008

Geen hoogstandjes verwachten.

Gewoon een redelijk hotel voor een redelijke prijs op een (met de auto vanaf het vliegveld) goed bereikbare plek. Bus stop naar centrum (15 min.) bijna voor de deur. Geen klachten.

Kees Storm

Gereisd met partner in januari 2008
2007

Wel heel erg basic allemaal

Adri Hankel
15-8-2007

Wel heel erg basic allemaal. Prima voor 1 nacht, maar verder.... Echt niet.

Gereisd alleenreizend in augustus 2005

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Travelodge Castleknock in Dublin, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Travelodge Castleknock zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.