Hotel The Morgan

Hotel The Morgan

5 reviews over Hotel The Morgan in het Nederlands

Goed hotel en perfecte ligging!

Hilbrand
14-12-2015

Midden in het centrum dus perfecte ligging. Alles is nieuw in het hotel en de kamers zijn zeer ruim. Een erg grote kamer met perfect bed en een grote douche. Eigenlijks niks op aan te merken behalve dat je niet met de ramen open kan slapen omdat het midden in het centrum ligt (maar dat weet je). Via een boekingssite een kamer voor € 160 per nacht (was oorspronkelijk circa € 250). Qua prijs / kwaliteit is € 160 echt meer dan redelijk voor Dublin. Ontbijt hoef je niet te boeken omdat in de straat voldoende eetgelegenheden zijn.

Gereisd Met partner in Tue Dec 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

ligging is de enige troef

Hans
27-6-2010

Ligt midden in Temple Bar, dus goede uitval naar pubs, resto's and city. Kamers zijn klein, leuk ingericht maar afwerking niet perfect of sleet. Badkamer stond onder water na douchen. Ontbijt OK maar ontbijtruimte (= bar) niet gezellig. Zou het niet aanraden tenzij de ligging doorslaggevend zou zijn.

Gereisd Alleenreizend in juni 2010
2008

Hip hotel, mooie kamers in nieuwe gedeelte

Renda
13-7-2008

Midden op Temple Bar, kan niet centraler. Het verschil van de kamers wat betreft grote en luxe in dit hotel is enorm. Heb hier een keer of 7 voor werk geslapen en dat varieerde van prachtige, hele ruime kamers tot kamers met de afmeting van een treincoupe. Met name in het nieuwe gedeelte zitten schitterende kamers. Een deluxe kamer is weliswaar 30 euro per nacht duurder maar het is het zeker waard. De bedden zijn overal heerlijk. Een aantal kamers is vrij gehorig doordat ze vlak boven een discotheek zitten. Ontbijt is goed verzorgd. Er is wireless internet, waarvoor je een kaart moet aanschaffen, is niet goedkoop.

Gereisd Zakelijk in september 2006

We hebben een aantal aanbieders voor The Morgan voor je op een rij gezet:

Uitstekende ontvangst en waren aangemeld

R.J. Bok
1-4-2008

Uitstekende ontvangst en waren aangemeld. Paspoort niet nodig alleen creditcard. (vreemd geen paspoort en voucher laten zien). Toegewezen kamer bleek Morgansuite te zijn ( vrij prijzig ). Gevraagd of dit juist was, dit was wel het geval. Mijn vrouw kijkt toevallig op het kaartje waarin de keycard zat staat er een vertrekdatum van 23-03-2008 op terwijl wij op 29-03-2008 zouden vertrekken. Aan de hotelbalie gevraagd hoe dit in elkaar stak en alsnog de voucher laten zien. Na het aandachtig bestuderen van de voucher, het leek alsof deze dame er nog nooit een gezien had, werd de verblijfstijd gewijzigd. Op de vraag van ons of wij alsnog naar een andere kamer moesten verhuizen werd er gezegd dat het hun fout was en dat dit niet nodig was. Dus wij hebben de week doorgebracht in een suite die uit twee verdiepingen bestond. Chappeau. Daarnaast een fijne week in Dublin doorgebracht.

Gereisd Met partner in Sat Mar 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2006

ligging is uitstekend, ontbijt prima, vriendelijk personeel

fam. lassche
13-12-2006

ligging is uitstekend, ontbijt prima, vriendelijk personeel. kamers erg klein,1 klein raampje waar de sluiting van stuk was. deurklink viel er uit, wel gemeld maar tijdens ons verblijf niks aan gedaan,prijs/kwaliteit staat niet in verhouding. komen hier niet terug.

Gereisd Anders in Wed Dec 13 2006 21:18:38 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

We hebben een aantal aanbieders voor The Morgan voor je op een rij gezet:

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer
  • Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, VIP area
  • Overige servicesConcierge, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel The Morgan in Dublin, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel The Morgan zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.