Hotel The Castle

11 reviews over Hotel The Castle

• 2018
    8Cathleen18-11-2018

Fijn hotel een aanrader!

Het hotel heeft een sfeervolle ( Ierse) uitstraling. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Het ontbijtbuffet is zowel traditioneel als Europees. Iedere avond is er in de bar livemuziek. We hebben 2 avonden genoten van Ray Kocks wat een topper! Het hotel ligt dicht bij het centrum en de busstops. We hebben enorm genoten van ons verblijf Een aanrader!

Gereisd met partner in november 2018

• Oude reviews

8isolde van hoek18-02-2017

Fawlty Towers in het echt

We hadden The Castle Hotel geboekt via touroperator. Het hotel is eenvoudig te bereiken via de shuttlebus vanaf het vliegveld. Ligging is prima, niet in het uitgaanscentrum maar je wandelt gemakkelijk naar Temple Bar of naar andere leuke pubs. Tevens veel eetgelegenheden in de buurt en Dublin is een heerlijke stad waar veel te doen en te zien is. Hotel is leuk, met vele trappen en gekke tussenverdiepingen, een doolhof. Alles kan wel wat moderner maar het heeft wel charme. Ontbijt is inbegrepen en prima. Hotel Niet geschikt als je smetvrees hebt maar wel een aanrader als je van karakter houdt.

Gereisd met vrienden in november 2016

• 9SvW197421-11-2016

geweldig hotel

ontzettend vriendelijke mensen en niets was te moeilijk mooie kamer en heerlijk ontbijt ligging is ook prima in het centrum zeker een aanrader en we komen hier graag terug

Gereisd met vrienden in mei 2016

• 10Joke01-05-2016

Een super vakantie in een leuke stad!

Hotel ligt vlakbij busstation naar vliegveld en 500 meter van het centrum. Alle toeristische high lights op loopafstand. Hotel zeer schoon en goed verzorgd. Goed ontbijt en elke avond live Irish Music in bar.

Gereisd met vrienden in april 2016

• 7Victorine03-09-2010

Goede bedden maar geen nachtrust

Het Castle Hotel ligt goed ten opzichte van het centrum, is goed te lopen en met een bus ben je er ook snel. Kamers zijn naar ons idee recentelijk opgeknapt. In ieder geval goede bedden, maar in de badkamer kon je je spullen nauwelijks kwijt. Kamer op de 4e etage met hoge ramen, geen uitzicht naar buiten. Ontbijt was in de kelder, via een smalle trap en door de drukte lastig om elkaar te passeren. Kelder benauwd en vol, service snel en onpersoonlijk maar verder redelijk ontbijt, gewoon wat je van een Iers ontbijt kunt verwachten. Baliepersoneel behulpzaam. Grote probleem vonden wij de ligging aan een kruispunt met stoplichten van drukke wegen. Veel lawaai van optrekkend en remmend verkeer (ook bussen en vrachtauto's) en dat ging tot in de nacht door. Slecht geslapen. Voortaan proberen hotel in kleinere en rustiger straat te boeken, want Dublin is geweldig en we willen er zeker terugkome

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2010

• 7wjeannet21-11-2009

sfeervol en knus hotel

Groot verschil tussen 1 en 2- persoonskamer. 1- persoonskamer had een badkamer waar je nauwelijks kon keren.

Gereisd met vrienden in april 2005

• 7Moniek19-04-2008

Leuk kleinschalig hotel, in het centrum maar toch rustig gelegen. De kamers zijn typisch iers en sfeervol. De bedden waren slecht. Ontbijt is zeer uitgebreid en lekker.

Gereisd met partner in april 2008

• 7ingrid13-03-2006

goede ligging, sfeerhotel, kleine kamers wel netjes, nette badkamer. vriendelijke baliemedewerksters

Gereisd in maart 2006

• 8Marieke04-08-2005

Gezellig, kleinschalig, eenvoudig hotel. Met kroonluchters, rood tapijt etc. Op 15 minuten lopen, van Temple Bar. Ontbijt is eenvoudig, maar voldoende.

Gereisd in augustus 2005

• 8Jacqueline28-07-2005

Prima verzorgd hotel. Ontbijt is ook prima verzorgd. Diner kun je nuttigen in het hotel maar er is niet veel keus en het is geen restaurant kwaliteit.

Voor het bruisende nachtleven zit je iets te ver weg van Temple Bar maar het is lopend zeker nog net te doen. Goede uitvalbasis om heel Dublin te bezichtigen. Ligt vrij rustig in een mooi gedeelte van het centrum van Dublin.

Wij zijn er 3 jaar geleden geweest en afgelopen juni. We hebben bewust dit hotel weer geboekt. Het is geen megaluxe hotel maar gewoon een leuk en comfortabel hotel.

Gereisd in juli 2005

0 tips over Hotel The Castle