Hotel Riverhouse

Hotel Riverhouse
5,1

Matig

18 reviews over Hotel Riverhouse in het Nederlands

Dublin is een mooie stad, maar ga niet naar Riverhouse hotel!

Oude reviews (archief)

Locatie is top, maar verder...Verschrikkelijk smerig. Wij verbleven in de 'annex' wat als 7 persoonsappartement wordt verhuurd. Dit ligt achter het hotel in een appartementencomplex. De kamers waren ranzig, het sanitair valt nog net niet van de muur, en het stinkt er verschrikkelijk. Dit komt omdat de toiletten niet meer doorspoelen. En om van de buren nog maar te zwijgen... We kregen 's nachts bezoek van de buurvrouw met de vraag of we cocaïne wilden kopen...De avond ervoor vonden we een van haar 'klanten' in zijn onderbroek op de galerij. Van klachtenafhandeling hebben ze bij Riverhouse in ieder geval nog nooit van gehoord, zowel tijdens het verblijf als nadien. Op emails wordt namelijk niet meer gereageerd.

Gedateerd

joeri.sandy
6-6-2015

Goed hotel te midden van temple bar.Voldeed aan de verwachting .Prijs kwaliteit .ideaal gelegen alles op wandelafstand .

We hebben een aantal aanbieders voor Riverhouse voor je op een rij gezet:

Het Riverhouse hotel in Dublin ligt prima centraal in het Temple Bar gebied. Op paar meter afstand vind je pubs in overvloed. Maar ook het winkelgebied en alles is op loopafstand. Ga je een weekendje op stap in Dublin is het een prima hotel, voor een romantisch uitje met je partner zou ik het overslaan. Het is een schoon hotel, niet meer of minder, wel erg rumoerig maar blijf je tot sluitingstijd in de pubs en clubs heb je daar geen last van :) Je proeft zo wel de uitgaanssfeer van de stad :) Het personeel is supervriendelijk en doet nergens lastig over. Ze waren erg flexibel. Er is een bar in het hotel genaamd Mezz en meteen er aan vast een extreem foute trance/techno discotheek(je). Stel je van beide niet te veel voor een afzakkertje van het einde van de nacht voldoet het prima. Genoeg restaurantjes in de buurt trouwens. Ook in de meeste pubs kun je lekker eten. Het ontbijt in het hotel heb ik niet gehaald, één nacht was er geen water en één ochtend alleen koud water.

Slechtste hotel in 8 jaar Dublin!!

marita85
24-6-2012

Vandaag terug gekomen van 3 dagen Dublin. Het was onze 8e keer in Dublin, en dit was verreweg het slechtste hotel ooit! Kleine kamer, mini twijfelaartje met keiharde matrassen waar we samen op moesten, vieze ramen, schimmel in badkamer...ga zo maar door! Toen we 's avonds wilden douchen kon dit niet, we hadden geen water. Ook tanden poetsen ging niet, want uit de kraan kwam geen druppel... Ontbijt is ook drama, smerig, vieze keuken, en krappe viezige ontbijtruimte. Wij moesten vanaf de receptie half door de keuken naar onze kamer...

Enige 2 pluspuntjes zijn de ligging; Het is rumoerig, maar midden in Temple Bar en het centrum. Ander pluspunt is de service van de receptiemedewerkers, erg aardig en behulpzaam. Maar....voor ons NOOIT meer dit hotel!

Ben vooral niet veel eisend!

Richard
18-9-2011

Ik begrijp zowel de positieve als negatieve reacties. De ligging van het hotel is zeer gunstig (in temple bar). De kamers zijn zeer eenvoudig en kunnen wel degelijk een opknapbeurt gerbuiken, maar de bedden zijn niet slecht en het beddengoed is schoon. Ik had voor we gingen ook al wat reacties gelezen (met name over geluidsoverlast) en dacht dat het allemaal wel mee zou vallen. Nu moet ik zeggen dat het niet mee viel. We hadden onze kamer (105) op de eerste verdieping en het was echt verschrikkelijk. De disco zit er precies onder en ik geloof echt niet dat het ook maar enigzins geïsoleerd is. Het was echt alsof de band (een of andere punkband) in onze kamer stond te spelen. Na een slapeloze nacht hebben we s'morgens gevraagd of we naar een andere verdieping konden. De vriendelijke vrouw achter de balie zei dat ze het begreep en heeft gelijk een kamer op de 3e verdieping geregeld. Hier heb je geen geluidsoverlast. Dus of tot laat stappen of hopen dat je op de bovenste verdieping zit.

erg gastvrij hotel

teutzak
30-5-2011

erg gastvrij hotel waar je vriendelijk word behandeld,men neemt de tijd voor je. kamer misschien wel verouderd maar erg schoon,elke dag word je kamer gedaan.

full irisch breakfast,geen probleem als je niet van de sausijsjes en worst houd,je vraagt en je krijgt gewoon iets anders,no problem!Ligging van het hotel midden in de Temple Bar, s'nachts prima geslapen. geluidsoverlast valt erg mee. kortom:de perfecte plek om te verblijven voor een trip naar Dublin. Alles op loopafstand

dit nooit meer

Hoste
21-5-2011

Als je ergens niet wil slapen moet je zeker hier zijn! Het hotel ligt in! een discotheek, klanten komen er plassen in de gang van het hotel. Lopen er in en uit. Het "ontbijt" geef ik zelfs mijn varkens niet. Akkoord, je ligt centraal in Temple Bar maar je legt je beter gratis op straat te slapen dan voor zo'n stal te moeten betalen. Dit raad ik zelfs mijn vijanden niet aan

Perfecte locatie

Bente Toepoel
31-10-2010

Het hotel ligt om de hoek van temple bar. Daarnaast zijn er diverse bezienswaardigheden binnen vijf minuten lopen (Dublin Castle, City Hall, Crist Church, Trinity College). Ook de Dublin Bus Tour stopt op ongeveer 2 minuten lopen. Ideaal.

Het ontbijt was zeer eenvoudig, tenzij je van English Breakfast houdt. Voornamelijk toast met jam en eieren als ontbijt.

Personeel is super vriendelijk. Wijzen je de weg, maken een praatje.

Kamers zijn verouderd. Ook heb je last van het lawaai van de discotheek. Tot ongeveer 3 uur snachts veel mensen op straat te schreeuwen.

Zelf zou ik wel weer naar dit hotel gaan, vooral voor de locatie. Als je moe genoeg bent, slaap je zo door het lawaai heen.

hele vriendelijke mensen

T.M.
5-5-2010

het hotel is wat verouderd, maar men doet uitstekend zijn/haar best het verblijf zo aangenaam mogelijk te maken.

Ik was met een vriendin en de eerste nacht kregen we een double, maar wij wilden liever naar twee single bedden. Dit kon niet dezelfde avond, maar de andere dag werden onze koffers keurig in een kamer met twee bedden gezet en konden we daar de overige nachten blijven. De kamers en badkamers zijn nogal verouderd.

Het ontbijt bestaat uit een full english breakfast, met ei, spek, worst en volgens mij bloedworst, maar zo zwaar ontbijt ik normaal nooit.

Er was sprake van een eventueel gesloten luchtruim en men bood gelijk aan dat we nog konden blijven indien we niet naar huis konden. Echt hele vriendelijke mensen.

De ligging is perfect, midden in Temple Bar, met restaurants en barretjes, maar ook vele andere bezienswaardigheden van Dublin liggen nabij.

Eten bij Quays Irish Restaurant is super!! Ierse stoofpot een echte aanrader.

We hebben een aantal aanbieders voor Riverhouse voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Riverhouse in Dublin, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Riverhouse zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Riverhouse scoort een 5.14 uit 10 op basis van 18 reviews.