7,8

We hebben een aantal aanbieders voor Principal Fleet Street voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Principal Fleet Street in het Nederlands

2007

De kamers zien er erg netjes uit

Brenda
22-10-2007

De kamers zien er erg netjes uit. Vooral de badkamer was zeer netjes met verwarmingsrek voor de handoeken. Een douche met schuifdeuren, dus geen onhandig douchegordijn ;)..

Het hotel is tevens erg veilig, na 18:00 uur kun je niet zomaar naar binnen lopen maar eerst aanbellen, ook stopt de lift automatisch eerst bij de receptie zodat zij altijd weten wie er binnen komt. Dit vond ik wel een pluspuntje.

Een iets minder punt vond ik het lawaai van buitenaf.. tja. Tenslotte heb ik gekozen voor een hotel in het uitgaansgebied Temple Bar. Dus daar over klagen zou inderdaad niet eerlijk zijn. Je raampje dicht doen en je hoort al veel minder :).

De ligging was dus perfect, alles op loopafstand, en de restaurantjes en supermarktjes liggen om de hoek.

Al met al.. Ik ben blij dat ik voor dit hotel gekozen heb! Het was prima voor een weekendje Dublin!

Gereisd Alleenreizend in oktober 2007

• RokenToegestaan

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKoffie en thee, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Rookruimte, Terras, VIP area
  • Overige servicesHanddoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Ticket service, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Principal Fleet Street in Dublin, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Principal Fleet Street zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.