7,8

We hebben een aantal aanbieders voor Principal Fleet Street voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Principal Fleet Street in het Nederlands

2007

Geweldig gelegen hotel midden in het centrum van Dublin, 6

Matthijs Keuning
10-5-2007

Geweldig gelegen hotel midden in het centrum van Dublin, aan de rand van de wijk Temple Bar. Gewoon een goed middenklasse hotel. De kamer en badkamer zijn goed, maar groot of luxe is het niet. Het ontbijt is niet bij de prijs inbegrepen, maar voor 6 euro per persoon heb je een heel goed Irish Breakfast. Over de service hadden we niets te klagen, ze hebben ons goed geholpen toen we onze koffers kwijt waren geraakt op het vliegveld. Een goed hotel voor een weekendje Dublin!

Gereisd Anders in mei 2007

• RokenToegestaan

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKoffie en thee, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Rookruimte, Terras, VIP area
  • Overige servicesHanddoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Ticket service, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Principal Fleet Street in Dublin, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Principal Fleet Street zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.