7,8

We hebben een aantal aanbieders voor Principal Fleet Street voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Principal Fleet Street in het Nederlands

Prima uitvalsbasis

AMM
30-7-2017

De locatie is prima, in het midden van de stad en dus alles op loopafstand.Gezellig druk. Geen last van herrie, ondanks dat het in de 'temple bar' area ligt. De kamer is eenvoudig en goed en compleet. Het ontbijt is goed. Het restaurant beneden is ook goed.

Gereisd Met vrienden in juli 2017

Super prijs kwaliteit verhouding.

Leonie
21-10-2010

Wat een leuk hotelletje! Midden in Fleet street/Temple bar. Het is aan het begin van de straat, waardoor het nog heerlijk rustig is! En het is een prima locatie want het is op loopafstand van alle bezienswaardigheden. De kamers zijn ruim. Maar sommige zijn dat ook niet. De bedden slapen echt heel prima. Badkamer is van alle gemakken voorzien en gewoon groot genoeg. Waar je wel rekening mee moet houden bij dit hotel is dat er nog steeds rokerskamers zijn. Dus geef echt een voorkeur op! Officieel is het een 3 sterren hotel, maar dat zal ik het dan net niet geven. Het is absoulut niet slecht maar je kunt niet eten/ontbijten in het hotel... maar de mensen van de receptie kunnen je wel heel veel tips geven over ontbijten/lunchen en dineren. De service is helemaal goed. Er komen ook heel veel verschillende types mensen, stelletjes, jongeren, ouderen. Echt een goede combi.. Ik ben erg enthousiast en zou het iedereen aanraden! Ik ga binnenkort weer! Het is ook rolstoelvriendelijk!

Gereisd Met vrienden in juni 2010

• RokenToegestaan

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKoffie en thee, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Rookruimte, Terras, VIP area
  • Overige servicesHanddoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Ticket service, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Principal Fleet Street in Dublin, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Principal Fleet Street zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.