7,8

We hebben een aantal aanbieders voor Principal Fleet Street voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Principal Fleet Street in het Nederlands

Goed hotel met centrale ligging.

Roy
20-8-2013

Dit hotel staat aan de rand van de Temple Bar area. Het ligt in aan het begin van Fleet Street. Onder het hotel bevindt zich een restaurant (Fridays) en een bar. Door de ligging midden in het uitgaansgebied kan er natuurlijk altijd geluidsoverlast aanwezig zijn, maar door de diepte van het hotel blijkt dit in de praktijk reuze mee te vallen. de kamers liggen niet direct aan de drukke straten. Het personeel was erg vriendelijk, wij kregen elke dag schone handdoeken en bij de receptie stonden ze altijd paraat om vragen te beantwoorden. De douche had echter wel een flink wat schimmelplekken op het plafond, maar afgezien daarvan was de kamer prima in orde. Wij hadden de beschikking over 2 bedden, 1 tweepersoons en 1 eenpersoons. Het hotel ligt erg centraal en is een ideale uitvalsbasis om Dublin te verkennen.

Gereisd Met partner in Thu Aug 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Leuk hotel op een superlocatie

strawberry
12-7-2012

Eenvoudig, leuk hotel aan het begin van de Temple Bar area. Hele goeie locatie dus, alles was heel goed te bereiken. Kamers waren zeer netjes en net gerenoveerd. Onze kamer keek op een heel klein binnenplaatsje, niet zo gunstig omdat we op de schoorsteen van een keuken keken, met alle bijbehorende geuren. Mijn ouders hadden een kamer aan de straatkant. Die hadden een beetje last van het uitgaanspubliek 's nachts. Het ontbijt was eenvoudig, maar prima en er was genoeg keuze.

Al met al een leuk hotel, niet al te duur, midden in het centrum van Dublin.

Gereisd Met partner in mei 2012

• RokenToegestaan

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKoffie en thee, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Rookruimte, Terras, VIP area
  • Overige servicesHanddoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Ticket service, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Principal Fleet Street in Dublin, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Principal Fleet Street zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.