Hotel Principal Fleet Street

Hotel Principal Fleet Street
7,9

We hebben een aantal aanbieders voor Principal Fleet Street voor je op een rij gezet:

6 reviews over Hotel Principal Fleet Street in het Nederlands

Prima uitvalsbasis

AMM
30-7-2017

De locatie is prima, in het midden van de stad en dus alles op loopafstand.Gezellig druk.

Geen last van herrie, ondanks dat het in de 'temple bar' area ligt.

De kamer is eenvoudig en goed en compleet.

Het ontbijt is goed.

Het restaurant beneden is ook goed.

Goed hotel met centrale ligging.

Roy
20-8-2013

Dit hotel staat aan de rand van de Temple Bar area. Het ligt in aan het begin van Fleet Street. Onder het hotel bevindt zich een restaurant (Fridays) en een bar. Door de ligging midden in het uitgaansgebied kan er natuurlijk altijd geluidsoverlast aanwezig zijn, maar door de diepte van het hotel blijkt dit in de praktijk reuze mee te vallen. de kamers liggen niet direct aan de drukke straten.

Het personeel was erg vriendelijk, wij kregen elke dag schone handdoeken en bij de receptie stonden ze altijd paraat om vragen te beantwoorden.

De douche had echter wel een flink wat schimmelplekken op het plafond, maar afgezien daarvan was de kamer prima in orde. Wij hadden de beschikking over 2 bedden, 1 tweepersoons en 1 eenpersoons.

Het hotel ligt erg centraal en is een ideale uitvalsbasis om Dublin te verkennen.

Leuk hotel op een superlocatie

strawberry
12-7-2012

Eenvoudig, leuk hotel aan het begin van de Temple Bar area. Hele goeie locatie dus, alles was heel goed te bereiken. Kamers waren zeer netjes en net gerenoveerd. Onze kamer keek op een heel klein binnenplaatsje, niet zo gunstig omdat we op de schoorsteen van een keuken keken, met alle bijbehorende geuren. Mijn ouders hadden een kamer aan de straatkant. Die hadden een beetje last van het uitgaanspubliek 's nachts.

Het ontbijt was eenvoudig, maar prima en er was genoeg keuze.

Al met al een leuk hotel, niet al te duur, midden in het centrum van Dublin.

Super prijs kwaliteit verhouding.

Leonie
21-10-2010

Wat een leuk hotelletje! Midden in Fleet street/Temple bar. Het is aan het begin van de straat, waardoor het nog heerlijk rustig is! En het is een prima locatie want het is op loopafstand van alle bezienswaardigheden.

De kamers zijn ruim. Maar sommige zijn dat ook niet. De bedden slapen echt heel prima. Badkamer is van alle gemakken voorzien en gewoon groot genoeg. Waar je wel rekening mee moet houden bij dit hotel is dat er nog steeds rokerskamers zijn. Dus geef echt een voorkeur op!

Officieel is het een 3 sterren hotel, maar dat zal ik het dan net niet geven. Het is absoulut niet slecht maar je kunt niet eten/ontbijten in het hotel... maar de mensen van de receptie kunnen je wel heel veel tips geven over ontbijten/lunchen en dineren. De service is helemaal goed. Er komen ook heel veel verschillende types mensen, stelletjes, jongeren, ouderen. Echt een goede combi..

Ik ben erg enthousiast en zou het iedereen aanraden! Ik ga binnenkort weer!

Het is ook rolstoelvriendelijk!

2007

De kamers zien er erg netjes uit

Brenda
22-10-2007

De kamers zien er erg netjes uit. Vooral de badkamer was zeer netjes met verwarmingsrek voor de handoeken. Een douche met schuifdeuren, dus geen onhandig douchegordijn ;)..

Het hotel is tevens erg veilig, na 18:00 uur kun je niet zomaar naar binnen lopen maar eerst aanbellen, ook stopt de lift automatisch eerst bij de receptie zodat zij altijd weten wie er binnen komt. Dit vond ik wel een pluspuntje.

Een iets minder punt vond ik het lawaai van buitenaf.. tja. Tenslotte heb ik gekozen voor een hotel in het uitgaansgebied Temple Bar. Dus daar over klagen zou inderdaad niet eerlijk zijn. Je raampje dicht doen en je hoort al veel minder :).

De ligging was dus perfect, alles op loopafstand, en de restaurantjes en supermarktjes liggen om de hoek.

Al met al.. Ik ben blij dat ik voor dit hotel gekozen heb! Het was prima voor een weekendje Dublin!

Geweldig gelegen hotel midden in het centrum van Dublin, aan de rand van de wijk Temple Bar. Gewoon een goed middenklasse hotel. De kamer en badkamer zijn goed, maar groot of luxe is het niet. Het ontbijt is niet bij de prijs inbegrepen, maar voor 6 euro per persoon heb je een heel goed Irish Breakfast. Over de service hadden we niets te klagen, ze hebben ons goed geholpen toen we onze koffers kwijt waren geraakt op het vliegveld. Een goed hotel voor een weekendje Dublin!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Principal Fleet Street in Dublin, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Principal Fleet Street zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.