Hotel O' Shea's Merchant

HotelKleine hotelsWeer vandaag18°12°
5,7

We hebben een aantal aanbieders voor O' Shea's Merchant voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel O' Shea's Merchant in het Nederlands

Leuk Hotel zonder Bla Bla

Willem, 18-5-2010

Het hotel igt in Noord Dublin. Men zegt dat dit de oude en arme kant van Dublin is, maar dat is niet echt (meer)te merken. We hebben niet gegeten in het hotel en we zijn zonder kinderen, dus dat beoordelen we niet. De etensgeur verraad vet eten. Typisch Iers dus(?). Ontbijt is wel goed. Aardige bediening. Receptie is afhankelijk van wie er zit. Soms wat ongeinteresseerd, andere keer weer heel vriendelijk. Goede basis om de stad te verkennen.

Bijv.midden in het centrum

Nico, Roelien, Yolanda en Marieke mak, 20-9-2009

Perfecte ligging midden in het centrum. Jammer van de stugge bediening totaal on iers. Parkeergarage op 100 meter €30 voor een heel weekend.

Perfecte uitvalsbasis voor alles in Dublin.

Goede bewegwijzering naar het vliegveld. Kortom een voldoende

Wat een vreselijk hotel

Koos en Linda, 20-8-2009

O'Shea's is O'Shit. Het ligt op een druk kruispunt bij stoplichten, verkeer trekt op vanwege de stoplichten en gaat de hele nacht door. Ramen kunnen daarom niet open. Bij aankomst bleek de kamer niet geschoond, tweede kamer bleek nog bewoond, want er lag nog ondergoed op het onopgemaakte bed , de derde kamer en de afvoerput van de badkamer stonk door de hele kamer. Pas de vierde kamer was oke. De receptie bestond uit Japanse dames, da's miscchien wel leuk, maar ze spraken geen Engels. Parkeren bij het hotel is onmogelijk, moest in een peperdure parkeergarage 2 km verderop. Het eten niet best en de service werd verricht door de enige onvriendelijke Ieren die we in onze vakantie hebben ontmoet. Als ik dan toch iets positief moet melden: het hotel ligt op loopafstand van het centrum. Bij het hotel hoort een apart gelegen bar en daar was het gezellig door de traditionele Ierse muziek en dans. Maar de barkeeper wist een deel van de sfeer weer te verpesten; wat een sjagrijnige man.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel O' Shea's Merchant in Dublin, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel O' Shea's Merchant zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel O' Shea's Merchant scoort een 5.67 uit 10 op basis van 3 reviews.