Hotel Morrison

Luxe hotel, Designhotel, Boutique hotelWeer vandaag14°3°
Hotel Morrison

We hebben een aantal aanbieders voor Morrison voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Morrison in het Nederlands

Anders

2007

Leuk designhotel aan het water en op 2 minuten van zowel shoppingcentrum als uitgangsbuurt (temple bar)

Warm en vriendelijk onthaal, lekker ontbijt (geen lunch of avondmaal uitgeprobeerd)

Een aanrader voor wie stijl en goede ligging wil combineren

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Morrison in Dublin, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Morrison zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.