Hotel Mespil

8Fantastisch

• Kinderopvang

37 reviews over Hotel Mespil

• 8Lisette18-09-2012

Hotel met comfortabele kamers.

Hotel Mespil ligt buiten het centrum, maar niet zo heel erg ver. Het is een groot hotel wat voornamelijk door zakenreizigers gebruikt wordt, het heeft dan ook een flink aantal kamers. Het personeel achter de receptie en in het restaurant vonden wij vriendelijk en behulpzaam. De kamers zijn ruim en netjes en de badkamers ook. Er zijn maar een beperkt aantal parkeerplaatsen bij het hotel en die zijn vaak bezet, gaat u op doorreis naar bijvoorbeel het platteland, dan raad ik u aan pas een auto te huren bij vertrek vanuit Dublin.

Als ik een minpuntje kan noemen is het de warme sfeer die door de grootte van het hotel en de vele zakenreizigers ontbreekt, maar het is er zeker niet onaangenaam of koud.

Gereisd met vrienden in september 2012

• 6Sim Meir11-09-2012

Leuke stad

Je zit aan de verkeerde kant van de stad : alles wat je wil bezoeken ligt ten noorden en op 5 min naar St Stephens green is wat overdreven! Een stille kamer is er niet : aan de voorkant een zeer drukke weg en aan de achterkant heb je leveringen van glascontainers, grote containers en dergelijke. Overal enkel glas dus ik vond de kamer zeer benauwend warm en het was maar 18° maar zeer zonnig deze week. De service van het personeel maakte veel goed.

Gereisd met vrienden in september 2012

• 8bianci2702-02-2012

Goed hotel!

Het is netjes, en voor de prijs is het zeker de moeite waard om dit hotel te boeken, het ligt vrij centraal gelegen in stad en niet ver van het bekende Stephen's Green plein (park). Ook het personeel is erg correct en vriendelijk, echt een aanrader!

Gereisd met partner in januari 2012

• 8Joyce en Quintin08-08-2010

Net hotel

Via een aanbieding zijn we naar Dublin afgereisd en verbleven we daardoor in dit hotel. Het is een net hotel, beetje zakelijk hotel, met nette kamers en een strakke uitstraling. De kamers waren netjes en compleet. Onze kamer lag aan de voorkant waar een (doenige/drukke) weg langsloopt. Nu waren we elke dag vroeg op, maar voor de langslapers adviseer ik een kamer aan de achterzijde. Het ontbijt was goed: broodjes, sapjes, jam, yoghurtjes, maar ook het engelse ontbijt met worstjes, bacon en ei. Over de afstand tot het centrum: Ik vond het net 'te ver' om even heen en weer te lopen. Met 15 tot 20 minuten lopen zit je aan de rand van het centrum. Dat gaat nog. Maar na een dagje Dublin loop je niet even snel naar het hotel om je aankopen van die dag weg te brengen of je even omkleden voor de avond. Je kunt ook met de bus naar het centrum. Enkele reis kost je 2 euro en de bus rijdt elk kwartier tot ongeveer 23.00 uur. Ik had toch liever een hotel iets dichter bij het centrum gehad.

J&Q

Gereisd met partner in juli 2010

• 7Lonneke en Rob15-11-2009

Prima hotel

Goed euitvalsbasis om de stad te leren kennen. Ietwat uit de richting van het centrum maar daardoor wel goed betaalbaar.

Gereisd met partner in april 2009

• 6Marcel & Cindy26-07-2009

Eerder 2+ sterren

De ontvangst bij de receptie was geweldig.Enorm vriendelijk en behulpzaam, ook bij andere vragen gedurende ons verblijf.

Kamers vielen wat tegen, met name de mufheid die er hing was niet erg prima. Ook de badkamer kan wel een opknap beurtje gebruiken.

Liggiung vanaf centrum ca 25 minuten lopen. Net wat te ver vonden wij.

Redelijk prijzig voor wat je krijgt.

Gereisd met partner in juli 2009

• 8Marcel02-07-2009

een prima hotel dicht bij het centrum

het hotel was erg goed goed ontbijt mooie ruime kamers en op loop afstand van het centrum

Gereisd met partner in juli 2009

• 8Mirjam05-05-2009

Goed hotel

Het hotel ligt op zo'n 10 minuten lopen van St. Stephen's Green, een erg mooi park waar tevens het centrum begint. Prima afstand: zo zit je niet middenin de drukte (en kun je 's nachts rustig slapen zonder herrie uit het centrum), maar je staat er wel snel.

Uitgebreid ontbijtbuffet, zowel Iers (worstjes, witte bonen in tomatensaus, fried & scrambled eggs, etc.) als Continentaal (afbakbroodjes, boterhammen, diverse soorten jam en veel fruit, muesli en yoghurt).

Service in het hotel was ook goed, alleen werd er soms iets TE goed opgeruimd (lege plastic flesjes die we met water wilden vullen om mee te nemen naar de stad werden weggegooid...). Maar dit werd goed opgelost na melding bij de receptie, we kregen zelfs geld om nieuwe te kopen. Dat was nou ook weer niet nodig, maar wel heel netjes.

Kortom: prima hotel!

Gereisd met partner in april 2009

• 7Monique van Rooij04-01-2009

Goed hotel, foto's in gids kunnen beter!

Goed hotel met goede service. Wel vreemd dat het hotel bij aankomst op zaterdag 27 december om 14.00 uur open ging. Wel jammer als je om 10.00 uur al in Dublin bent. Dit was wel handig om dit vooraf te weten.

Gereisd met vrienden in december 2008

• 8Martijn23-09-2008

Prima hotel!

Goed hotel. Aardig personeel, goede ligging vanaf ongeveer een kwartiertje lopen vanaf het centrum. Kamers zijn ruim en prima uitgerust.

Gereisd met partner in september 2008

Hotel Mespil info

• Eten en drinkenLunch

• Soort gerechtenVegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Terras
  • Overige servicesGeld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats