Hotel Maldron Parnell Square

Ierland, Ierland, Dublin

8.2Fantastisch

Hotel Info

Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Maldron Parnell Square voor je op een rij gezet:

10 reviews over Hotel Maldron Parnell Square

• 2017
    8defeny20-12-2017

prima

het hotel heeft een hele goeie ligging. alles ligt op loopafstand en de hoponhopoff komt langs het hotel. het hotel is schoon en je kamer heeft alles wat je nodig hebt. Ook het ontbijt bied veel diversiteit voor Ierland. je kan het beste in het hotel je ontbijt 1 dag van te voren bijboeken. je betaald dat 10 euro pp. op dezelfde dag betaal je 12,50. zo kan je zelf bekijken of je alle dagen in het hotel wilt ontbijten of buiten de deur. je kan het beste op de luchthaven je dublin pas aanschaffen bij de info balie. je kan zo alle dagen op de bus en hoponhopoff ook krijg je bij een aantal bezienswaardigheden en restaurants korting. Het mindere vond ik dat het hotel gehorig was en dat ze met renovatie bezig waren op enkele kamers en dat de verfpotten op de gang stonden. verder geen overlast van gehad maar geeft niet echt een gezellig vakantie gevoel... als je dit hotel boekt krijg je een goeie prijskwaliteit verhouden en een perfecte ligging.

• Oude reviews

9Ron18-03-2016

Heel goed hotel

Erg goed 3 sterren hotel vlak bij O'Connell street in Dublin. Vriendelijk personeel en comfortabele kamers met koffie/thee faciliteiten. Vloerbedekking. Goede bedden. Geen kluis of koelkastje. TV met beperkt aantal zenders. Geen Nederlandse zenders. Ontbijt moet je los boeken. Een dag van te voren krijg je korting en betaal je 10 euro pp. Daar krijg je een heel uitgebreid ontbijt voor met koude en warme gerechten en ook smoothies. Ik kom hier zeker terug.

Met oudere kinderen

• 9quimbequimbe14-12-2015

Goed hotel midden in Dublin Centrum.

Hotel ligt echt op 5 minuten lopen van hoofdwinkelstraat, O'Connell Street. En op 15 minuten lopen van Temple Bar Street, waar alle pubs en restaurants zijn. Dichtbij is elke dag een groente en fruitmarkt en ook een Lidl of Tesco is in de buurt. Negatief: de bedden lagen misschien een beetje hard. Je bent met de Aircoach bus, nr. 700, in ongeveer een half uur bij halte O'Connell street en dan ben je in 5 minuten bij het hotel. Heerlijk. Overal waar je kijkt zijn blauw/gele stadsbussen die je naar waarschijnlijk leuke plekken kunnen brengen. Of je pakt 1 van de 3 soorten Hopon, Hopoff bussen, de gele kost maar 10 euro. Ik was hier met mijn zusje, maar die mogelijk had ik niet om te kiezen, misschien goed om aan te passen naar Met familie.

• 8Jacqueline01-05-2013

goede prijs kwaliteit

hotel vlak bij centrum, heerlijke 3 dagen hier overnacht. Bedden misschien iets te hard, alle voorzieningen in kamer goed, thee en koffie gebruik op kamer. Ontbijt was niet bijzonder, pannekoekjes niet gaar en worstjes waren niet echt lekker. 2 ochtenden bij King Fisher ontbeten, dit was erg goed. Voor 3 dagen 190 euro betaalt en dit is niet duur voor wat je krijgt. Aan te raden voor een paar dagen.

• 7Elizabeth05-04-2011

Wat technische problemen en bediening +-

Tapijten overal : niet echt hygienisch. Deur van kamer ging niet open met electronische kaart. Lampen stuk : 4 lampen aanwezig, 3 lampen stuk. Bediening ontbijtruimte was niet echt professioneel, ongeschoold personeel.

• 8Remco22-06-2009

goed hotel voor weekendje Dublin!!!

Ik was voor een langweekend in dit Hotel. Het was een uitje van de personeelsvereniging. Het hotel ligt zeer gunstig. Je bent zo in het centrum/uitgaansgebied. Ong 20 minuten lopen. Het hotel is prima. Zeer goede kamers en typisch Iers ontbijt.

• 8Petra Greven08-05-2009

Zeer prettig hotel

Prima hotel. mooie kamers,goed eten,prima ligging tov centrum. Je voelt je er ,thuis!

Met oudere kinderen

• 9patricia15-12-2008

mooi verzorgd hotel

we waren voor een weekend in dit hotel. het was een bedrijfsuitje. het hotel lag gunstig, je was zo in het centrum / winkels. alles was goed verzorgd en schoon. heel vriendelijk personeel. alleen het ontbijt typisch engels.

• 8Marjol Andriessen12-07-2008

Goede plek voor een stedentrip Dublin

We hebben in februari drie nachten in dit hotel geslapen en het is ons goed bevallen. De kamers waren prima verzorgd en we hadden geen geluidsoverlast, het hotel ligt in een rustige straat. Het is een minuutje of 5 lopen naar dé winkelstraat van Dublin; O'Connell Street.

Vanuit het vliegveld gingen we met Airlink bus 747 naar de stad, een half uurtje transfertijd.

Het ontbijt in het hotel was vrij prijzig, dus dit hebben we niet uitgeprobeerd. Op een paar minuten loopafstand zit een winkeltje waar je allerlei verse broodjes en drankjes kunt kopen.

• 8w heitinga21-12-2007

Mooi, nieuw hotel met vriendelijk personeel. Ligging, prima. Kamers van alle gemakken voorzien. Ook de prijs was goed. Vlakbij het centrum en ondanks de drukke straat stil. Op een gegeven moment warm met gesloten raampjes, en airco op 19 hielp ook niet...dus raampje open, en dan komt er toch wel wat lawaai binnen.

Ontbijtbuffet aan de magere kant. Droge croissants. Geen kaas in plakjes aanwezig, maar in blokjes.

Met busnr. 16a vanaf vliegveld zeer goed te bereiken!

1 tip over Hotel Maldron Parnell Square

• Jacqueline, 01-05-2013

Hop on hop of bus laat je alles zien in Dublin, gevangenis en guiness moeite waard. Lunchen in The Bank tegenover trinity college ingang, moeite waard. Eddie's Rocket voor de american feeling en geweldige hamburgers.

1 vraag over Hotel Maldron Parnell Square

• Rick, 11-11-2010

Stekkers

Is het in dit hotel ook nodig om verloop stekkers mee te nemen ? of kan je euro stekkers gebruiken ? Alvast bedankt

Martin, 03-10-2011

Meestal kun je geen eurostekkers gebruiken, dus neem voor de zekerheid een wereldstekker mee! Voorkom teleurstellingen!

• VerzorgingHalfpension, Volpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch

• Soort gerechtenDiabetische gerechten