Hotel Lansdowne

Tonen op kaart

7 reviews over Hotel Lansdowne

• 8Houkjer07-08-2017

Goed hotel

Een mooi, authentiek hotel aan de rand van het centrumgebied van Dublin. Op korte afstand van Merrion Square en de georginaanse wijk van Dublin. De medewerkers zijn zeer vriendelijk, behulpzaam en voorkomend en de medewerkster bij het ontbijt is een conference waardig. Kamers zijn ruim en goed, jammer wel dat er geen lift is voor de bagage. Het is wel een beetje kruip-door-sluip-door, maar dat heeft ook z'n charme. Afstand tot het centrum is te doen, dit hotel is zeker een aanrader voor Dublin

Gereisd met partner in augustus 2017

• 10Sylvia19-01-2016

Gezellig knus hotel

Goede service, gezellige en knusse sfeer. De kamers zijn ruim, netjes en de bedden liggen heerlijk. De koffie- en theefaciliteiten zijn heerlijk en dat doet je goed om na een behoorlijke regenbui even heerlijk warm drankje te kunnen zetten op de kamer. Het eten en drinken in de bar zijn een aanrader, hele goede prijs-kwaliteitsverhouding. Probeer ook een keer het nieuwe trendy bier: Guiness Hopp House 13, heerlijk en vers getapt. Helaas niet te krijgen in Nederland. Als ik Dublin nog eens ga bezoeken en geloof mij dat doe ik zeker!! Ik boek weer dit adres!!

Gereisd met vrienden in januari 2016

• 8Sjerzi23-02-2015

Mooi hotel met warme sfeer

Grote kamer, welke er gezellig uitziet, net als het hotel zelf. Eten heel lekker en vriendelijke bediening. Douchecabine is modern en fijn, badkamer wel klein. Onder het hotel zit een sfeervolle bar, erg leuk! Het hotel ligt wel zowat een half uur lopen van het echte centrum, maar ook wel leuk een stukje lopen.

Gereisd in november 2014

• 8Marco18-01-2015

Leuk hotel wel vrij ver van centrum

Onze rondreis door Ierland hier afgesloten. Goed verzorgd hotel in een mooi historisch pand. Kamers zijn ruim en netjes. Een sfeervolle ontbijtzaal. Enig nadeel is dat het centrum vrij ver lopen is (ca. 30 minuten).

Gereisd in december 2014

• 7Floris08-07-2010

Goede ligging tov centrum in rustige wijk

Hotel op loopafstand (ca.15 min) van het centrum in rustige woonwijk. Hotel is wel gehorig hotel, wij slipen aan de voorkant boven de pub, het terras zat tot 's avonds laat vol (met alle geluid wat daarbij hoort). Kamer was klein, maar netjes en schoon wel met een schuine vloer en doorgezakte bedden. Vriendelijke mensen achter frontdesk. Voor mensen die met de auto komen, er is beperkte parkeergelegenheid op het terrein (wie het eerste komt wie het eerst maalt)

Gereisd met partner in juni 2010

• 7Henk Melkert20-11-2009

Hotel voor 1 nacht

Hotel op loopafstand van het centrum van Dublin. Tip: loop via Stephens Green Park! Erg gehorig hotel, wij hadden luidruchtige buren om vier uur 's nachts. Kamer was klein, maar netjes en schoon en met dekbedden! Dit hadden we zelfs niet in 4-sterren hotels in Ierland. Vriendelijke mensen achter frontdesk

Gereisd met partner in september 2009

• 6bjorn en esther30-04-2008

19-21 april 2008 zijn we naar dit hotel geweest. In de eerste kamer liep de vloer scheef en het bed was helemaal doorgezakt en aan 1 kant zaten ongelijkheden in het matras. Toen we dit hadden gezegd bij de receptie kregen we een andere kamer, goede service dus. Dit bed was nog niet super, maar wel beter en de vloer liep niet schuin. Het ligt wel een kwartier lopen naar het begin vant centrum. Maar een taxi is niet zo duur. Oh en de bar eronder kun je wel horen. Tip, ga bijtijds naar het ontbijtbuffet anders is de helft er niet meer. Al met al, prijs/kwaliteitsverhouding is wel goed.

Gereisd met partner in april 2008

1 tip over Hotel Lansdowne

• Sjerzi, 23-02-2015

Ga rond kerst, dan is het erg mooi versierd overal en heel gezellig! Ook is er dan een soort kerstmarktje in het centrum.Ga naar het centrum voor de vele bars met Ierse muziek.

0 vragen over Hotel Lansdowne

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer