Hostel Kinlay House

Hostel info

Meer hostel info

7 reviews over Hostel Kinlay House

• 5Anne09-06-2013

Andere kamer dan we geboekt hadden

Via touroperator hadden we een kamer bij het Kinlay House geboekt; een kamer van 30 m2 inclusief douche en wc. Bij aankomst kregen we een kamer van 10 m2, zonder douche en wc. Nadat we hierover klaagden, kregen we een kamer van 15 m2 met douche en wc. Omdat dit nog niet voldeed aan onze boeking, kregen we 20 euro terug op de prijs. Kinlay House ligt mooi in Temple Bar. De kamer zelf viel echter tegen. We hadden een stapelbed dat enorm piepte. Als degene die onder ligt zich beweegt, dan wordt degene die boven ligt wakker. Het hele bed beweegt mee. De matrassen zijn doorgezakt. Onder de douche moet je tegen de muur staan en continu de knop indrukken om water te krijgen. Er is gratis wifi in het hostel. Je moet wel op een strategische plek op de trap gaan zitten om goede ontvangst te krijgen.

Gereisd met partner in juni 2013

• 7J.30-01-2011

Heel erg simpel

Heel erg simpel maar meer dan voldoende voor een weekendje weg. We hadden een kamer met een douche (soort van). Het ontbijt bestond uit brood of toast en thee of koffie, de rest moet je zelf voor zorgen. Maar ja, we hoefden er ook alleen maar te slapen en de rest van de tijd lekker rondhangen in Dublin.

Gereisd met partner in juni 2001

• 9Gwen & Arne31-07-2008

Aanrader!

Zeer goed ontvangen, zeer vriendelijk en behulpzaam personeel! Zeer goed geslapen!!! Toilet en Douche is gezamenlijk ( aparte cabinnes ). Geen wastafel op de kamer, wat iets minder was. Ligging vlakbij temple bar en naast Christ Church. Zeer goed voor korte citytrip of verblijf in groep!!! In de hal klinkt er goede muziek vooral zachte rock en klassiekers ( voor de liefhebbers... ) Tip: ga eens kijken naar de oudste pub van dublin: The Brazen Head, juist om de hoek. Tip: koop geen busticket voor drie dagen, alles is gemakkelijk bereikbaar te voet.

Gereisd met partner in juli 2008

• 7Mark20-06-2007

Graag wil ik reageren wat Danielle zegt. De douches zijn gewoon op elke verdieping appart, slechts gescheiden door een deur die wel waar iedereen door kan. Prijs kwaliteit goed, maar het aanwezige ontbijt is rond uit slecht. slechts toast en jam. Na half 10 werd je simpelweg niet geholpen, op het botte af. Meteen werd er rond je hevig schoongemaakt. Lokatie in het centrum, bied veel gemak.

Gereisd in juni 2007

• 2kim12-03-2005

Dit is geloof ik de goedkoopste accomodatie in Dublin,maar je kan beter iets duurders nemen.Ten eerste moet je vreselijk veel trappen op,wel een mooi gebouw overigens.Het is douchen met meerdere mensen.Het beddengoed was stoffig.Mijn reisgenote kreeg een pedaalemmer op haar hoofd.Het ontbijt was vies en te weinig keus en je kreeg na een bepaald tijdstip geen koffie meer

Gereisd in maart 2005

• 4danielle14-06-2004

de kamers zijn klein,stappelbedden,de ramen erg hoog,de douchjes zijn gemengd alleen op de 3e verdieping apart.eten is goed,alleen jammer dat maar 1 keer per uur het bagage ruimte open gaat.maar voor mensen die niet echt op luxe uit zijn een goed verblijf

Gereisd in juni 2004

• KeukenKeuken
      • Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
      • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Rookruimte
      • Overige servicesFietsverhuur, Informatie voor trips, Kluis, Ticket service, Wasserette

• BuitensportenFietsen
      • Sport & SpelBiljart