Hostel Harrington House

HostelWeer vandaag21°11°

We hebben een aantal aanbieders voor Harrington House voor je op een rij gezet:

1 review over Hostel Harrington House in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Prima hostel

Eline
26-10-2016

Het is een hostel en voor een hostel is het prima! Schoon en fris en prima bedden. Eigen badkamer en handdoeken beschikbaar. Goede locatie, rustig genoeg om goed te slapen en even de straathoek om en je bent zo in het centrum. Wel wat gehorig en ontbijt is simpel.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hostel Harrington House in Dublin, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hostel Harrington House zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hostel Harrington House scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.