Hotel Harding

Meer hotelinfo

15 reviews over Hotel Harding

• 2017
    9S_Prins13-12-2017

Goede prijs en een goede ligging

Wij hadden het hotel ver van tevoren geboekt voor een hele goede prijs voor 1 nacht van zaterdag op zondag. Aan de rand van de actie. Op een paar 100 meter van Temple Bar maar in de slaapkamer was niets van dat alles te horen. Vriendelijk personeel, schone kamer, goed bed. Als ik weer naar Dublin zou gaan zou ik niet twijfelen en hier weer boeken. Halte van de Airlink op een paar stappen van het hotel.

• Oude reviews

8Conny24-10-2014

ideaal gelegen hotel

Harding Hotel is ideaal gelegen in het centrum van Dublin met alle bezienswaardigheden binnen 20 minuten loopafstand. De uitgangswijk Temple Bar is op nog geen 5 minuten lopen. De kamer was ruim met alle benodigheden en de badkamer had ook alles wat we nodig hadden. De eerste avond hebben we lekker gegeten in de Copper Alley Bistro beneden voordat we de pub indoken voor een avondje ierse live-music. Als we nog eens naar het geweldige Dublin komen slapen we hier weer. Er wordt ook een vliegveldtaxiservice geboden en dat was zelfs goedkoper als met de Airlink Express waarmee de stad ingekomen zijn.

• 7geepee13-08-2012

Geweldige plek, erg lawaaiig

"Erg rumoerig" en verouderd. Een drukke weg, en Darkey Kelly’s (Inpandige pub, met elke dag een 'festiviteit') zorgen voor herrie. Pub is wel gezellig,niet te duur; eten is er eenvoudig maar goed. Versterkte muziek maakt praten lastig. Vier verdiepingen erboven, was 's nachts een raam opendoen niet mogelijk.

Kamers zijn ruim en housekeeping keurig. Algehele staat van onderhoud is héél matig. Zie compositie-foto.

Ik ben geen 'liefhebber' van een douchegordijn, maar een rail die bij elkaar gehouden wordt door plakband en diverse SPIJKERS-met-punt kán niet. Daar sta je dan met zeep in je ogen met je blote armen te zwaaien

Schimmel in sanitaire kit, verveloze deurposten, totaal geen gelegenheid om toiletspullen neer te zetten, een lege minibar en een TV uit 1970.

Copper Alley (ontbij) viel erg tegen. Continentaal ontbijt zonder ander beleg dan jam, een karige keuze aan brood, koffie en thee van een warmhoudplaat. Dan is zelfs € 6,50 te duur. Maar Harding Hotel ligt fantastisch!

• 2Tako31-05-2009

Rumoerig en zweterig hotel in centrum Dublin

We hadden een kamer aan de straatkant. Tot 00.00 harde muziek vanuit de kroegen naast het hotel en daarna veel straatgeluiden. De kamers hebben geen airco en we liggen de hele nacht zwetend in ons bed alsof we in zuid-oost azie zitten. (temperatuur momenteel 22-23 graden, 's nachts 12-13). Omdat we met een camper rondreizen, hebben we van te voren gevraagd of er parkeergelegenheid beschikbaar was. Hotel verzekerde ons dat er een oplossing was op 10 minuten lopen waarvan we het adres kregen na aankomst. Helaas...beide ongeschikt voor campers. We hebben 2,5 uur rondgereden in Dublin om plek te vinden op 30 min. lopen (Connely Station). Kortom, voor EUR 135 per nacht niet lekker geslapen en slechte service.

Met jonge kinderen

• 8Ingrid Vlaar26-10-2008

Geweldige ligging!

Binnen 5 minuten in het Temple Bar district en binnen 20 minuten bij alle grote bezienswaardigheden. De kamers zijn netjes en schoon. Het personeel is behulpzaam.

• 7Debora18-08-2008

prima voor 2 sterren hotel, maar geen 3 waard.

Wel een ruime mooie kamer, qua ligging super en uitzicht op mooie kerk. Wel veel herrie en onvriendelijke/onpersoonlijke mensen en personeel. behalve de buitenlandse kamermeisjes.

Familie

• 8Helena26-07-2008

Goed degelijk hotel

Ligt perfect in Dublin. Kamers zijn relaxed. Het is even zoeken met het ontbijt, maar op zich een goede plaats om te verblijven. Zeker als je dicht bij het centrum en Temple bar wil zitten.

• 7Thamara v/d Spek17-05-2008

Prima hotel, goede centrale ligging tegenover christchurch cathedral en alles is verder op loopafstand. De kamer was prima, lekker ruim en we konden rustig slapen, geen overlast. Goede douche, alleen de afwerking ontbreekt in de badkamer.Keuze was uit 4 soorten ontbijt, waaronder continental en iers.Er is een berging voor je koffers voor het geval je pas 's avonds vliegt en je koffers op wilt bergen. Taxi van vliegveld naar hotel kost ongeveer 22 euro.

• 8J. van Hoek25-04-2008

alles was perfect geregeld, goed hotel zeer schoon mooie kamers, goed ontbijt etc

• 6A. Maat01-04-2008

eerste indruk wat rommelig maar verder goed centraal gelegen en verzorgd. Ontbijt zou voor ons hollanders wel met wat kaas en worst mogen zonder direct een engels ontbijt te nemen..Kamers goed, badkamer matig.

Familie

0 tips over Hotel Harding

0 vragen over Hotel Harding

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• Animatie programmaAanwezig

• Soort gerechtenLunchpakketten