7,4

16 reviews over Hotel Harcourt in het Nederlands

Super

Colinda
30-1-2018

Het is een super gezellig levendig hotel. Vriendelijk personeel en veel vertier. Het centrum is op korte loop afstand. We hebben een super weekend gehad.

Gereisd Met partner in Mon Jan 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Als je van rust houdt moet je hier niet zijn.

G. de Fockert
13-10-2017

Hotelpersoneel is erg vriendelijk en behulpzaam. Onze kamer was recent gerenoveerd maar de rest van onze groep had mindere kamers met meerdere gebreken. En dan was er de herrie. Niet een klein beetje, maar oorverdovend. Zelfs met de oordopjes in (die standaard aanwezig zijn in de kamers, wat toch al wat wil zeggen) was de herrie niet om aan te horen. Tot 's nachts 4 uur klinkt zeer luide muziek vanuit de biertuin en de bijbehorende nachtclub, waarna de dronken menigte zich luidruchtig door het hotel begeeft . Het is dat het maar voor 2 nachten was, maar dit was niet voor herhaling vatbaar.

Gereisd Met vrienden in oktober 2017

Goed stadshotel!

Leandra
17-12-2015

Het hotel heeft een goede ligging t.o.v. het centrum van Dublin. Alles is binnen loopafstand. Bedden lagen wat zacht, en goed ontbijt.

Gereisd Met vrienden in december 2015

D-reizen

Genoeg voor een leuke citytrip

Nick
14-7-2010

Het is een leuk wandelingetje langs een mooi park en winkeltjes tot bij enkele grootse monumenten!

Gereisd Met partner in januari 2009

Mooi Hotel vriendleijke service

Ester
17-8-2009

De eerste keer in Ierland was in het Harcourt Hotel,goed verzorgd met schone kamers. Geen last van lawaai gehad,hadden een kamer aan de achterzijde van het hotel. Ontbijt was goed en veel keus,de service was prima en het contact vriendelijk en professioneel. Ierland is betoverend mooi en er is veel te doen,naar Wicklow geweest en ook Harcourt pub bezocht waar we met veel plezier in contact zijn gekomen met de plaatselijke bevolking en Ierse live muziek. Ierland is zeer rijk aan cultuur en heeft een sprookjesachtige omgeving. Dublin is een hele mooie stad met vriendelijke beleefde bevolking Ieralnd heeft een speciaal plekje in mijn hart

Gereisd Met partner in september 2005
2008

Gebruik de oordopjes

Edwin (2x), Erik, Frank, Arjan, Lässlo
22-9-2008

De kamers zijn heel gehorig, houten vloeren en wanden. Veel last van de disco tot 4 uur 's nachts, daarna dronken Ieren die door het hotel renden. Voor rust moet je hier niet zijn. verder prima ontbijt en redelijke bedden. Dichtbij centrum.

Gereisd Met partner in september 2008

Veel geluidsoverlast 's nachts.

Martijn van Geenen
12-9-2008

Plakkende tafels en vloeren in de ontbijtruimte, wat tevens de nachtclub is. Tussen 04.00 en 06.00 toeterende taxi's voor de deur voor de andere nachtclubs in de straat. Nette, schone maar kleine kamer.

Gereisd Met partner in september 2008

We zijn in oktober 2005 geweest

G.M.M.
12-1-2008

We zijn in oktober 2005 geweest. Het hotel heeft een goede ligging t.o.v. het centrum van Dublin. Alles is binnen loopafstand.

Ontbijt was vrij uitgebreid.

Enige minpunt was dat ze bij de receptie waren vergeten dat we al op een kamer zaten in de annex. Toen we aan het rusten waren, kwam er een ander stel binnen. Toen we terugkwamen van het eten, was onze sleutel geblokkeerd. Gelukkig was alles snel geregeld.

Gereisd Met partner in Sat Jan 12 2008 21:52:09 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2007

erg druk op straat en in het hotel zelf ivm de nachtclub

E. Smit
19-10-2007

erg druk op straat en in het hotel zelf ivm de nachtclub.Erg gehorig. Hotel is niet goed geisoleerd.

Gereisd Met partner in Sun Oct 01 2006 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Net hotel in rustige straat, qua verkeer

Ronny
8-9-2007

Net hotel in rustige straat, qua verkeer. De 1e nacht (kamer aan de achterzijde) ontzettend veel overlast gehad van de bar/nachtclub van 't hotel. We sliepen niet voor 3 uur! Na geklaagd te hebben kregen we een kamer aan de voorkant. Wel wat geluid van de tram en dronken stappers die huiswaarts keerden, maar geen grote overlast meer. Geen wonder dat er standaard oordopjes in je nachtkastje lagen! Vanwege 't warme weer was het onaangenaam benauwd op de kamer. Verder prettige loopafstand naar centrum. Continentaal ontbijt erg karig.

Gereisd Met partner in september 2007

• RokenToegestaan

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Koffie en thee, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Disco, Rookruimte, Tuin
  • Overige servicesGeldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Harcourt in Dublin, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Harcourt zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.