Hotel Grand

Hotel Grand

We hebben een aantal aanbieders voor Grand voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Grand in het Nederlands

2006

Hier in 2003 1 nacht doorgebracht als begin van de een ten

Robert Hoogenboom
13-2-2006

Hier in 2003 1 nacht doorgebracht als begin van de Honeymoon.

Ligt een stukje ten Noorden van Dublin, maar is ideaal als hotel als je dichtbij het vliegveld wilt zitten, maar zonder de nadelen daarvan zoals vliegtuiglawaai, luchtvervuiling, saai, druk).

Groot, mooi, redelijk statig hotel, schitterend gelegen uitkijkend over de marina en de Ierse Zee. Mooie grote kamers (business vleugel), mooie badkamer en altijd belangrijk: schoon. Avondeten en ontbijt ook prima.

Malahide zelf zag er aardig uit, Malahide castle in de buurt, barretjes, restaurants etc. allemaal op loopafstand.

Kort samengevat, alles gewoon goed.

Gereisd Anders in februari 2006

Nog geen informatie beschikbaar over Hotel Grand

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Grand in Dublin, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Grand zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.