Weer vandaag23°
Hotel Dublin Central Inn

We hebben een aantal aanbieders voor Dublin Central Inn voor je op een rij gezet:

25 reviews over Hotel Dublin Central Inn in het Nederlands

Te kleine kamers met te kleine badkamer

Jeanette Dekkers
3-7-2019

Wij verbleven 2 nachten in dit hotel

Gereisd Met partner in juni 2019

Eenvoudig maar goed

Tom van der Duijn
9-6-2018

Het hotel is eenvoudig maar goed. Ontbijt voldoet. Het enige is dat de badkamer aan de kleine kant is. De receptie is overigens 24 uur open. De kundigheid is ook er goed te noemen. Personeel weet goed waar de bezienswaardigheden zijn. Het voordeel van het hotel is dat het op 5 minuten wandelen van O' Connellstreet ligt wat één van de meest centraal gelegen plek van Dublin is. Je zit overval dichtbij dat is echt een pré van deze accomodatie.

Gereisd Met vrienden in juni 2018

Een uitje om nooit te vergeten.

Maria Fokkens
15-4-2018

Prachtige,levendige omgeving. Vriendelijke behulpzame mensen. Echt de moeite waard om een weekend of langer heen te gaan.

Gereisd Met partner in Sun Apr 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Perfecte locatie

Anoniem
12-4-2018

Perfecte locatie! Midden in het centrum van Dublin, vanaf het vliegtuig pak je gemakkelijk de de rechtstreekse bus die dicht bij het hotel stopt. Hotel is simpel, maar goede prijs/kwaliteit verhouding. Ontbijt is simpel. De locatie is zeer gunstig, dat is de reden dag je voor dit hotel moet kiezen.

Gereisd Met vrienden in december 2017

Goed gelegen!

philip
15-11-2016

Dit is een degelijk hotel om de stad te verkennen ! Verwacht geen luxe , maar het is proper. Kleine kamers. Degelijk basisontbijt. Perfecte WiFi. Zoek naar promoties, dan valt de prijs zeker mee. Zou er terug gaan.

Gereisd Met vrienden in Thu Nov 10 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima 'basic' stadshotelletje

B. van Kempen
18-1-2016

Hotel Dublin Central Inn, want zo heet het tegenwoordig, is een prima uitvalsbasis voor een korte citytrip in Dublin. Het ligt echt heel centraal, op zo'n 200 meter van de Spire en O' Connelstreet en op een goede 10 minuten lopen naar het Temple Bar district. Het hotel is basic, de kamers aan de kleine kant en wat gedateerd maar wel schoon en de bedden zijn prima. Het ontbijt is niets bijzonders maar goed en het werd steeds goed aangevuld. Bijzonder aardig personeel. Als je geen al te hoge eisen stelt echt een prima hotel voor het geld dat je betaalt. En Dublin is echt een aanrader. Wat een leuke stad! Minpunten ? Ik kan me voorstellen dat je 'zomers, aan de voorzijde met de ramen open, wat last van rumoer op straat kunt hebben. In een stad als deze moet je niet te vroeg je bed opzoeken :-)

Gereisd Met vrienden in december 2015

Goed hotel

C Bloem
10-10-2015

Goed en schoon hotel ligt midden in het centrum van Dublin Goed en stevig Iers ontbijt tegenover het hotel een zeer goed Italiaans restaurant Hebben een geweldig verblijf gehad

Gereisd Met vrienden in oktober 2015

Niet bijzonder

Patrick
25-3-2012

Het hotel heeft 1 voordeel. Het ligt midden in het centrum van Dublin. Met tegenover een heerlijk Italiaans restaurant en ook naast het hotel ligt een Italiaans restaurant, waar je bij allebei heerlijk kunt eten. Bij ons ging om exact 0.00 uur het brandalarm af, bleek het loos alarm te zijn, maar wel de hele nachtrust weg. Hotel is niet bijzonder, geen luxe en erg primitief, net als het ontbijt, ook dit was heel primitief. Ieren zijn wel heel chagrijnig en norse mensen. Dublin zelf vind ik een heerlijke stad. 1 tip. Neem de hop on hop off bus en je ziet alle bezienswaardigheden. Kaartje kost 18.00 euro. Betaal 1 euro bij en je hebt een gratis shuttlebus naar het vliegveld terug (Aircoach bus) komt om de 20 minuten voorbij.

Gereisd Met partner in Fri Mar 23 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Perfect voor een weekendje Dublin!

aimyikkersheim
25-3-2011

Wij zijn in januari voor vier dagen in hotel Days Inn geweest. Het is een hotel dat niet opvalt in de straat, maar het ligt midden in het centrum. Het is een eenvoudig hotel, maar meer heb je ook niet nodig voor een stedentrip. De kamers waren klein en eenvoudig, maar erg schoon. Het personeel is overigens ook erg vriendelijk en het ontbijt is goed te doen. Het is zeker een aanrader voor een weekend Dublin!!

Gereisd Met partner in januari 2011

Goed stadshotel zonder franje

Eddy & Harma
21-7-2010

Days Inn Talbot street ligt in het centrum, eigenlijk best goed verstopt want we liepen er eerst langs. Het pand is smal en hoog, vriendelijke ontvangst en na wat trappen kwamen we op de kamer die uitblink in eenvoud. Gewoon wat je nodig hebt, bed, meubeltje, kleine badkamer met eenvoudige douche. beetje krakerig, maar alles schoon. Ontbijt simpel maar smakelijk. Voor ons prima als uitvalbasis voor een stedentrip.

Gereisd Met partner in Tue Apr 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

D-reizen

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • RokenToegestaan

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koffie en thee, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Kluis, Krant, Stomerij, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Dublin Central Inn in Dublin, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Dublin Central Inn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.