Kleine hotelsWeer vandaag18°

4 reviews over Hotel Drury Court in het Nederlands

Mooi centraal, ZEER vriendelijk en behulpzaam.

Hunter
11-4-2010

Drury Court Hotel ligt geweldig. Midden tussen alle dingen die je wilt zien als toerist in Dublin. Wij waren er door de week en het was er `s avonds erg rustig. Hoe dat in het weekend is weet ik niet. Het ligt net buiten het Temple Bar district (uitgaansarea) en achter het hotel is de ingang van een nachtclub. (Niks van gemerkt).

De kamer was schoon en alles zat erop en eraan. Maar het was echt oud en krakkemikkig. (Twijfelachtige dekens en sprei..) De zijwand van het bad bestond uit een sierplaat die gescheurd was.. Wij hebben met 2 personen voor 2 nachten 103 euro betaald inclusief ontbijt (HUGE en echt engels.. Geweldig!) en daarom vond ik die kamer niet zo`n probleem. Vooral omdat hij schoon was.

Zeer vriendelijk personeel op elk moment van de dag. Absolute aanbeveler!

Wij hebben een 3 uur durende bustrip naar de noordkust gemaakt met een bezoek aan Malahide Castle. De busdriver vertelde onderweg ierse verhalen (ieren zijn vertellers, blijkt) en zong zelfs ierse liedjes. Doen!

Gereisd Met partner in maart 2010
2008

Ideaal voor uitgaan

M. Voeten
28-9-2008

Met dit hotel zit je midden in het centrum en bij alle leuke pubs en nacht clubs. Houd je hier niet van, dan is het 's nachts best veel lawaai van buiten.

Gereisd Met vrienden in september 2008

Het was geweldig, goede service!

Walrave
8-9-2008

Het hotel ligt heel centraal. Het personeel is heel behulpzaam. Het was gewoon in 1 woord geweldig.

Gereisd Met partner in Fri Aug 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

We hebben een aantal aanbieders voor Drury Court voor je op een rij gezet:

Het is iets minder luxe dan ik had verwacht, maar al met

giota
11-6-2008

Het is iets minder luxe dan ik had verwacht, maar al met al is het er goed. De service was zoals het hoorde en de locatie is echt superrrr!

Gereisd Met partner in juni 2008

• TemperatuurregelingAirco, Open haard
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte
  • Overige servicesKluis, Krant, Stomerij, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Drury Court in Dublin, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Drury Court zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.