Hotel Conrad Dublin ****

Hotel Conrad Dublin
8,7

We hebben een aantal aanbieders voor Conrad Dublin voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Conrad Dublin in het Nederlands

Wij waren voor een weekend in dit hotel

sjouke koopmans, 6-3-2008

Wij waren voor een weekend in dit hotel.Erg duur hotel voor Nederlandse begrippen, maar wat wil je hartje van dublin. Goede ligging, vriendelijke bediening, fantastisch ontbijt. Kamers helemaal goed, S'avond na een avond stappen lagen de pantoffels en kamerjas klaar. We hebben hier geen diners genuttigd. Het is normaal gesproken niet ons type hotel. Dit hotel is modern en strak met piccolo's. Oh ja de pub beneden stelt niet veel voor.

Alles bij elkaar goed hotel!

Mooi modern hotel van de Hilton-groep aan St

HDalem, 26-5-2006

Mooi modern hotel van de Hilton-groep aan St. Stephen's Green, goed bereikbaar en centraal gelegen met de belangrijkste musea op 200 meter.

Kamer ruim (suite 336) met veel extra's.

Prachtig, stijlvol, hotel, misschien wel het mooiste van

Trudy en Frans Zijlstra uit Elst (Gld.), 21-12-2005

Prachtig, stijlvol, hotel, misschien wel het mooiste van Dublin. Wij zijn er twee keer geweest, voor de verbouwing van o.a de lobby en erna, in juni 2005. Door de verbouwing is het zeer fraai geworden. Vanuit het hotel ben je binnen een paar minuten in de mooiste winkelstraat van Dublin, de Graftonstreet.

We hebben een aantal aanbieders voor Conrad Dublin voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Conrad Dublin in Dublin, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Conrad Dublin zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Conrad Dublin scoort een 8.67 uit 10 op basis van 3 reviews.