6,5

We hebben een aantal aanbieders voor Central voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Central in het Nederlands

Rustig, mooie kamer en goedkoop.

Ron
12-11-2009

Dichtbij het centrum en Templebar.

Lekker ontbijt.

Gereisd Met vrienden in november 2009
2007

het hotel ligt echt in het centrum van dublin bijna in de

erik
3-7-2007

het hotel ligt echt in het centrum van dublin bijna in de uitgaanswijk temple bar. Het hotel heeft redelijke kamers niet te groot niet te klein maar zijn wel netjes en schoon. het ontbijt is een aanfluiting voor het hotel, als je van iers ontbijt houdt zal het uiteraard erg goed zijn, voor nederlanders die een broodje willen, moet je het echt doen met toast en een sneetje bruin brood met jam. Daarnaast is het erg lawaaierig. er zit een nachtclub onder het hotel dus slapen is 's nachts een behoorlijk klus, zeker als je ook nog op een doorgezakt bed ligt. duur hotel voor de kwaliteit die je er voor terugkrijgt

Gereisd Met partner in juni 2007

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenBrunch, Lunch

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koffie en thee, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte
  • Overige servicesKrant, Wasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Central in Dublin, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Central zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.