Hotel Camden Deluxe

Kleine hotelsWeer vandaag8°6°
6,6

5 reviews over Hotel Camden Deluxe in het Nederlands

Prima hotel voor prima prijs!

Inez
10-7-2009

Hotel ligt in leuke levendige straat (pubs, restaurants) en op ongeveer kwartiertje lopen van Temple Bar. Lokale bus naar vliegveld voor de deur. Kamer was prima, ruim opgezet, schoon, schone badkamer. Wij hadden geen hoge verwachtingen van het hotel, maar positief verrast. Prima prijs/kwaliteit verhouding dus!

enkel voor de prijs zou ik terug komen

Jef, Edith, Famke en Jo
12-5-2009

Kamers aan de voorkant zeer ruim. Ouderwetse badkamer en sanitair.

Kamers achteraan(kinderen kwamen er toevallig terecht) waren vies. Nieuw kussen en bedsprei gekregen. Bed was vies en badkamerplafond was een en al schimmel.

Ontbijt in koffeeshop was redelijk. Ligging is goed maar veel nachtlawaai door ligging in uitgangsbuurt.

Goede prijs-kwaliteit verhouding

Marielle
2-3-2009

Bushalte voor de deur, kwartiertje lopen naar Temple Bar/Grafton Street. Minpunt de badkamer was oud en niet al te schoon, maar verder was de kamer prima (goed bed en redelijk ruim), zeker voor de prijs die we betaalden.

2007

Prima hotel

MVD
3-12-2007

Prima hotel.

Centraal gelegen.

15 min lopen naar het winkelhart van Dublin - Grafton Street.

Net hotel, grote kamers.

Airport bus stopt voor het hotel - 15min naar airport. Let op: neem geen stadsbus die doet er veel langer over.

Schuin onder het hotel is een bar/pub. Op de 3e verdieping aan de achterzijde hadden wij hier geen last van. Bij het boeke van een kamer zou ik wel vragen om een kamer aan de achterzijde.

Verder prima verblijf gehad.

Geen gebruik gemaakt van ontbijt dus kan ik niets over zeggen. Als 'veeleisend' persoon vond ik het prima prijs/kwaliteit verhouding.

airportbus stopt voor het hotel,dus echt ideaal

ellen
13-8-2007

airportbus stopt voor het hotel,dus echt ideaal.

We hebben een aantal aanbieders voor Camden Deluxe voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Camden Deluxe in Dublin, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Camden Deluxe zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.