Hotel Best Western Ashling

Hotel Best Western Ashlingsterstersterster

7.8Goed

Ierland, Ierland, Dublin

7.8Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Best Western Ashling voor je op een rij gezet:

Tonen op kaart

14 reviews over Hotel Best Western Ashling

• 8Boeli02-02-2015

Goed en degelijk

Het hotel heet nu Ashling hotel. Lopen naar het centrum is ong. 25 min. Geen zin in lopen, Luas Tram stopt nagenoeg voor de deur. Airlink Bus stopt bij Heuston-bus,tram en treinstation, 150 mtr vanaf het hotel. Rivier oversteken en u ziet het hotel voor u. Ashling is een populair hotel, personeel bij de receptie is vriendelijk en zeer behulpzaam. Ontbijt is full irish breakfast en zeer uitgebreid. We hadden geen last van verkeerslawaai of lawaai van andere gasten. Uitgebreide thee en koffie faciliteiten op de hotelkamer.

Gereisd met partner in december 2014

• 8marcel_vdbrink19-01-2014

Lekker hotel

Mooie kamer En goede gratis wifi. Wel een beetje buiten het centrum, maar de tram stopt bijna voor de deur. Voor 3.20 euro heb je een retourtje naar het centrum. Taxi naar de airport is 25 euro.

Zakelijk gereisd in januari 2014

• 8miriam Olijdam24-04-2012

Zeer goed hotel

Zeer goed, leuk hotel. Ligging van t centrum, lopend 20min, met de bus/tram 5 min. Mooi park achter het hotel. Vriendelijk personeel. Lekker en uitgebreid ontbijt. Kamers groot en fijne bedden (minpunt beperkt stopcontacten). Schoon en mooi ingericht.

Gereisd met vrienden in april 2012

• 7Monique25-07-2011

Hotel is goed. Niet super, maar zeker ook niet slecht. Personeel kon wat ons betreft wel wat vriendelijker. Bij aankomst gaf men aan dat de kamer nog niet betaald was, maar deze was wel al betaald. In plaats dat zij dit voor ons uitzochten, moesten wij zelf gaan bellen naar het boekingskantoor, terwijl we een betaalbewijs bij ons hadden.

De ligging is wel een stukje van het centrum, maar zeker met het zeer dichtbijgelegen openbaar vervoer zeer goed bereikbaar. Dublin zelf vond ik tegenvallen, maar dat is een kwestie van voorkeur en smaak. Daarnaast werkte het weer ook niet mee, toen wij er waren. Het was heel erg koud en nat. Wellicht had ik de stad leuker gevonden als het weer wat beter was geweest. Het eten in de restaurants in Dublin was overigens, waar we ook gingen eten, fantastisch.

Gereisd met partner in januari 2009

• 8Rianne Konst-Boven20-08-2010

Helemaal geweldig!

Wij zijn acht dagen in het Ashling Hotel geweest voor onze huwelijksreis, en we hebben het fantastisch gehad! De kamers zijn erg mooi (wij hadden een kingsize bed - erg relaxed) en schoon. De service is prima, vooral de bediening in het restaurant is erg hartelijk. Met de Luas (tram) is het centrum heel snel te bereiken, en ook lopend is het zeker te doen. Het Phoenix Park is erg dichtbij, wij hebben hier elke dag wel even gewandeld. Ook op een luie zondagmiddag is het erg fijn bij het Wellington Monument in het gras te liggen zonnen (ja, heel af en toe schijnt de zon in Dublin :P). Wij gaan dan ook zeker nog eens terug naar Dublin, en ook dan zullen we weer logeren in het Ashling Hotel! Enige minpunt: geen minibar op de kamer. Verder zeker een aanrader!

Gereisd met partner in augustus 2010

• 0Lineke12-08-2010

Modern hotel.

In augustus 2009 3 nachten in een superior king room in dit hotel verbleven. Echt een grote kamer met een luxe badkamer en mooi uitzicht. Jammer genoeg geen minibar. Tram en bus naar vliegveld inderdaad op loopafstand. Ook op loopafstand het Phoenix park, waar je een fiets kunt huren. Denk eraan ze fietsen ook links.

Gereisd met partner in augustus 2009

• 8Els21-11-2006

Prima hotel. Nette kamer. De badkamer was wel aan vernieuwing toe. Het ontbijt was prijs/kwaliteit OK. Bediening bij de warme gerechten. Heel vriendelijk personeel. Prachtig en goed warm (30°)zwembad. Heel proper en clean : douches, kleedkamers, en cabines werden telkens drooggemaakt na gebruik.

Gereisd in november 2006

• 8H.Kuiper11-11-2005

Hotel ligt net iets buiten het centrum (15 min.lopen). Tram stopt voor de deur. Ook de bus naar het vliegveld. De kamers zijn netjes ingericht, schoon, redelijk ruim, prima badkamer.
    Het is er rustig. Prima hotel voor een paar nachten.

Gereisd in november 2005

• 8Carlos Muylaert16-03-2005

Leuk en aangenaam hotel op 10 minuten van de stadskern. Vanaf de luchthaven van Dublin gemakkelijk te bereiken met het openbaar vervoer of taxi. De kamers zijn mooi en degelijk ingericht. Het Iers ontbijt is uitstekend. De Guinness Lounge in het hotel is een toffe pub

Gereisd in maart 2005

1 tip over Hotel Best Western Ashling

• Boeli, 02-02-2015

Regenachtige dag, bezoek dan het 7 verdiepingen tellende Guinness museum op 10 min lopen van het hotel. Bent u senior (65+) dan heeft u bij vele musea e.d. korting. Wellicht is dan een Dublinpass overbodig. Ons favoriete cafe is The Church, zondagavond met traditionele dans en muziek, eten is zeer goed.The Church ligt in het shopping gedeelte. Een uitstapje met de DART (trein) naar Howht is ook leuk. Gelegenheid tot het maken van een cliff-wandeling

0 vragen over Hotel Best Western Ashling

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Glutenvrij, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
    • KeukenKeuken
    • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koffie en thee, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
    • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
    • Room Service24 uurs service, Aanwezig
    • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte
    • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Wasserette

• ParkerenBetaald
    • ParkeermogelijkhedenParkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats