Hotel Beacon

Hotel Beacon

We hebben een aantal aanbieders voor Beacon voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Beacon in het Nederlands

2007

Prima nieuw designhotel op 10 min

Leen Pijl
26-1-2007

Prima nieuw designhotel op 10 min. lopen van LUAS station; dus centrum Dublin (St Stephens Green) vlot bereikbaar. Op loopafstand (ong. 40 minuten) zeer groot en modern winkelcentrum in Dundrum. Receptie heel apart met vriendelijk en efficient personeel. Kamer was grandioos met bijv. LCD-TV,groot design ligbad en extra douchecabine, groot bed m.a.w. zeer comfortabel. Gratis parkeren in ruime parkeergarage.

Gereisd Met partner in Sat Jul 01 2006 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch

• Gratis wifiOp de kamer

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Rookruimte, Terras, VIP area
  • Overige servicesConcierge, Geld wisselen mogelijk, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Beacon in Dublin, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Beacon zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.