Hostel Barnacles Temple Bar House

Hostel Barnacles Temple Bar House

Hostel
Kleine hotelsWeer vandaag19°12°

We hebben een aantal aanbieders voor Barnacles Temple Bar House voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hostel Barnacles Temple Bar House in het Nederlands

Perfect voor jongeren

Bart
3-5-2013

Het Barnacles Hostel is de ideale uitvalsbasis voor een weekendje Dublin. Vooral als je de geweldige atmosfeer van de Temple Bar wilt proeven, zit je hier goed. Vriendelijk personeel, niet te duur en prima voorzieningen voor een hostel. Dat het in een zijstraat van de Temple Bar ligt is ideaal, maar meteen ook het enige nadeel van de accommodatie. Als je niet tegen lawaai kunt 's nachts zit je hier verkeerd. Slapen met het raam dicht is meestal geen optie en met het raam open krijg je alles mee wat er op straat gebeurt en dat is gewoon erg lawaaiig.

Gereisd Met vrienden in april 2013

Prima hostel

Jeffrey
26-1-2011

Prima hostel om met een groep Dublin te verkennen. Als gezin zou ik het niet zo snel uitkiezen, maar voor een groep studenten zoals ons was het prima. Kamers zijn niet zo groot, maar het enige wat je doet is er slapen. Onze kamer had 3 stapelbedden, een douche en een toilet. Kamer was schoon, niks verder op aan te merken.

's Ochtends kun je ontbijten in de keuken (wel even zelf afwassen). In het hotel zitten mensen (vooral jongeren) van allerlei verschillende nationaliteiten. Ook is er internet en een tv beschikbaar in een soort gezamenlijke woonruimte.

De ligging is ook prima, een zijstraat van Temple Bar. Geluidsoverlast is er wel, maar niet heel storend. (Wat wil je als je in het centrum van een uitgaansstad als Dublin zit.)

Tip: Neem een tour naar de Wicklow Mountains. Wij werden rondgeleid door een oudere man die geweldige verhalen kon vertellen over de omgeving. Zeker geen spijt van gehad.

Gereisd Met vrienden in mei 2010

goede plek voor stad

Tessa
1-10-2010

Mooi hotel, goede ligging. Kamers zijn niet al te groot, maar wel goed. Schoon, goede bedden, zeer vriendelijk personeel! Ik zou zeker teruggaan als ik weer naar Dublin zou gaan!

Gereisd Met vrienden in januari 2008

• Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinBagageruimte
  • Overige servicesGeld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hostel Barnacles Temple Bar House in Dublin, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hostel Barnacles Temple Bar House zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.