Bed and Breakfast Avoca House

BedAndBreakfastWeer vandaag21°15°
Bed and Breakfast Avoca House

We hebben een aantal aanbieders voor Avoca House voor je op een rij gezet:

1 review over Bed and Breakfast Avoca House in het Nederlands

Geweldig en gemoedelijk

Micha
29-5-2016

Door Jack en Audry heel hartelijk en warm ontvangen. Een rustig en gezellig ingerichte B&B met ruime en luxe kamers. Het ontbijt was goed en compleet. Je kunt met elke vraag bij ze terecht en ze zullen er alles aan doen je te helpen of te adviseren.

Op loopafstand van bus verbinding richting het centrum van Dublin evenals het vliegveld.

Bij mijn volgende bezoek aan Ierland verblijf ik zeker weer in deze B&B!!!!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Avoca House in Dublin, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Avoca House zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Avoca House scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.