Appartement Augustine

Meer appartement info

8 reviews over Appartement Augustine

• 7Tjeerd31-07-2013

OK voor "grote" groepen

Prima te doen met een vriendengroep ofzo. Geen bijzondere voorzieningen, vrij basic, maar goede ligging.

Gereisd met vrienden in januari 2013

• 5Beckers09-04-2013

niet super...

Wij zijn afgelopen weekend in Dublin geweest met 10 volwassene en zijn in dit appartement verbleven (we hadden 2 appartementen) Wij vonden het tegenvallen en de prijs die we betaald hebben niet waard!! De ligging is super, je bent zo bij temple bar en vandaar ook zo in het centrum, hier heb je geen taxi voor nodig!!

Maar het appartement zelf liet te wensen over.... Het was erg vies, de ramen zaten vol met vlekken, je kon amper naar buiten kijken. Tijdens het douche kwam er maar weinig water uit de douche, douche met lange haren is dan ook uitgesloten! De wc spoelde amper door, we hadden uiteindelijk zelf een waterkoker erbij gezet om met water door te spoelen.

Wij gaan graag nog een keer naar Dublin want de stad is super!! maar niet naar dit appartement!

Gereisd met vrienden in april 2013

• 9Martijn16-03-2010

Voor herhaling vatbaar

Met 5 mannen in dit appartement verbleven. Centrum is niet overdreven ver weg en gewoon op loopafstand, ga uit van 10/15 minuten, ondertussen is er genoeg te zien. De oudste pub van Dublin bevindt zich om de hoek van dit appartement en ook de guiness fabriek is op loopafstand!

Het appartement zelf is van alle gemakken voorzien, al1 de slaapbank is niet geweldig, ma dat mocht de pret niet drukken. 24 uur per dag bevindt zich iemand bij de receptie en van het appartement krijg je de beschikking over 2 paar sleutels.

Al met al prima apprtement en aan te bevelen

Gereisd met vrienden in december 2009

• 9Claudia17-01-2010

Ruim, net appartement!

Zeer mooi appartement, ruim en zeer compleet ingericht. Heerlijke bedden, wij verbleven er met 5 personen, de slaapbank voor de 5e persoon viel helaas tegen. Fijne douche, met 5 personen niets gemerkt van de boiler (zie andere reviews). Het toilet vult erg traag (milieuvriendelijk toilet) wat wel een minpuntje was. Alles bij de hand, senseo, waterkoker, oven, vaatwasser, wasmachine met droger, stofzuiger etc. Net appartement waar ik zeker een tweede keer zou verblijven. Het centrum is wel een behoorlijk stuk om te lopen...

Gereisd met oudere kinderen in september 2009

• 8Familie Wesseling19-11-2009

Prima appartement met centrale ligging

Prima appartement met goede ligging. Vlakbij de oudste pub van Ierland (Brazen Head). Goede bedden en ook de keuken is voorzien van alle gemakken. Om de hoek zit een Spar supermarkt voor eventuele boodschappen.

Gereisd met vrienden in november 2009

• 8Jeannette25-07-2009

Aan de rand van het centrum

Mooi appartement, goede bedden, goed uitgeruste keuken, het warme water is beperkt, maar je kan de booster aanzetten en dan heb je binnen 2 uur weer warm water. Wat ik nog het meeste miste waren een paar haakjes om de jassen op te hangen en een paar plankjes in de badkamer, anders was het echt perfect geweest. De ligging is zo goed, je hebt geen last van stadsgeluiden als verkeer of mensen en je bent zo in het centrum, in 10 minuten zit je in hartje Temple Bar, maar ook alle andere bezienswaardigheden en de winkelstraten zijn goed te belopen. Wij hadden geen last van andere mensen in het gebouw, je hoorde vrijwel niets. En dan nog helemaal niet duur!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2009

• 8Marie & family18-07-2009

ruim appartement

Ruim appartement voor vier personen. Goede (dek)bedden. Keuken van alle gemakken voorzien plus afwasmiddel/wastablet en doekjes. Wasmachine/droger, strijkplank/strijkijzer, stofzuiger, haarfohn. Gratis internet in je appartement (vraag kabel bij receptie). Supermarkt groot en klein in de buurt.

Voor het douchen afspraak gemaakt indien je warm wilt douchen. Twee 's ochtends en twee 's avonds, anders twee uurtjes wachten om de boiler te vullen en op temperatuur te krijgen. WC-pot vult traag. Appartement is gehorig. Gordijnen laten teveel licht door.

Op kwartiertje lopen van Templebar via ''leuke" route of korter langs de rivier.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2009

• 9Saskia05-03-2009

Geweldig Appartement

Augustine appartementen zijn van alle gemakken voorzien; oven, magnetron, koel/vriescombi en vaatwasser. Ook lagen er al vaatwastabletten klaar voor ons. De keuken ziet er als nieuw uit! De kamers zijn erg schoon en opgeruimd en er staat een mooie boxspring in waar je heerlijk op kunt slapen. De douche is ook erg mooi, met een ligbad. Misschien een nadeel voor sommige; als je te lang onder de douche staat dan kunnen er niet meer dan twee achter elkaar gaan, dit kan de boiler niet aan. Maar met een goede douche planning zijn wij er met z'n vieren uit gekomen en niemand hoefde onder een koude douche te staan. Het appartement ligt om de hoek van de wereld beroemde pub; The Brazen Head. Maar ook Temple Bar is niet ver verwijderd van het appartement. De Guinness storehouse ligt ook op loopafstand. Boven aan het einde van de straat bevind zich een bushalte die je midden in het centrum brengt; O'Connellstreet. Dublin is een erg leuke en levendige stad en ik zou er zeker nog eens terug willen!

Gereisd met vrienden in februari 2009

Appartement Augustine info

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • Aantal personenMeer dan 12

• Gratis wifiOp de kamer

• KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Magnetron, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte