Hotel Arlington

Hotel Arlington
8,2

6 tips over Hotel Arlington

nettie, 21-9-2013
Neem de hop on / hop off bus. Voor een relatief laag bedrag kun je 24 uur gebruik maken van deze bus. Deze rijdt een vaste route langs alle bezienswaardigheden en als je ergens wil kijken stap je uit, je stapt ook weer in dezelfde bus, op weg naar de volgende bezienswaardigheid. Wachttijd is max. 10 min. dus 1 x een kaart kopen en je kunt alles bekijken.,
arie_mostert, 29-6-2012
Ga naar The Old Jameson Distillery en doe een rondleiding. Interessant (en heel smakelijk)
arie_mostert, 29-6-2012
Ga met de dubbeldeks bus naar het Powerscourt House bij Enniskerry. Ga bovenin zitten en 'enjoy the ride'. Powerscourt is een mooi aangelegd park waar je heerlijk kunt wandelen met ook een waterval (dè waterval van Ierland) in de buurt.

We hebben een aantal aanbieders voor Arlington voor je op een rij gezet:

arie_mostert, 29-6-2012
Ga naar het Guinness Storehouse. Een prachtige voormalige brouwerij. Wanneer je uiteindelijk op de bovenste etage bent aangekomen krijg je voor je toegangstag een heerlijke pint en word je beloond met een schitterend uitzicht.
arie_mostert, 29-6-2012
Breng een bezoek aan Kilmainham Gaol en probeer je in te denken hoe Ierse vrijheidsstrijders zich hebben gevoeld, wachtend in een donkere cel op hun executie. Bijzonder indrukwekkend ! Na dat bezoek en na het e.e.a. gelezen te hebben over de paasopstand van 1916 is ons idee over de Ierse kwestie drastisch bijgesteld. Kijk ook eens naar de schitterende film 'the wind that shook the barley'; deze gaat over de Ierse kwestie.
Fam. Wils, 18-4-2012

De Airlink busverbinding tussen vliegveld en stad.

The Ghostbus tour, heel vermakelijk en soms onverklaarbaar spannend.

Hop on hop off bus tour. Een aanrader om de stad te verkennen, bij voorkeur met een live guide.

Een wedstrijd uit het 6 nations rugby tournooi. Een geweldig stadion, een uitstekende sfeer en prima bereikbaarheid met de Dart (trein/metro)

TGI is een uitstekende sportsbar waar het prima eten is.

We hebben een aantal aanbieders voor Arlington voor je op een rij gezet: