Hotel Arlington

Hotel Arlington
8,2

33 reviews over Hotel Arlington in het Nederlands

Geweldig hotel op een fantastische locatie!

Erwin & Nicole
28-4-2017

Het hotel is heel sfeervol en heeft nette kamers en een gezellige bar.

De ligging is werkelijk fantastisch. In enkele minuten bevind je je in Temple Bar of, als je de andere kant op wandelt, in het winkelgebied. De meeste bezienswaardigheden liggen op loopafstand.

Tophotel op een geweldige locatie!

Ineke & Irma
21-9-2016

Net terug van 5 dagen Dublin. We zaten in dit hotel het was in één woord geweldig. Alles aan dit hotel klopt. De locatie is perfect . Vlakbij de Temple Bar, het centrum alles op loopafstand . Het ontbijt was top. Het personeel erg vriendelijk. Elke avond live muziek in de bar. Dit hotel is een echte aanrader. We hopen hier zeer zeker een keer terug te komen.

Hotel Arlington is een gezellig hotel, wat in het centrum van Dublin ligt.

Het winkelcentrum ligt als het ware om de hoek.

Personeel is erg vriendelijk en de prijs is betaalbaar, mits je een pakketreis /stedentrip boekt. De kamers zijn erg schoon met grote bedden en koffie en thee faciliteiten. Dublin is erg druk maar zeker de moeite van een bezoek waard. Alle bezienswaardigheden liggen op loopafstand. Vooral de hop on / hop off bus is geweldig.

D-reizen

Erg leuk gehad in dublin met dit hotel

Eef
10-8-2013

Sfeervol en gezellig hotel,

Schone kamer en heerlijk geslapen

Een aanrader als basis in Dublin

Fam. Wils
18-4-2012

Het hotel is perfect gelegen ten opzichte van de meeste bezienswaardigheden in de stad. De kamer was ruim en voorzien van alle gemakken, zoals een kluisje en een goede flatscreen. Het ontbijt was typisch Angelsaxisch met ei en bacon, Hash brown en witte bonen. Op het eerste gezicht ziet het er wat vet en drillerig uit, maar het smaakte voortreffelijk. Een aanrader is het om "boven" een tafeltje te nemen, want daar is het minder druk en meer licht. De dansshow met diner was leuk al viel het eten wat tegen. Met name de snelheid waarmee de gangen elkaar opvolgden. Bij een nieuw bezoek aan Dublin wordt waarschijnlijk weer deze locatie gekozen.

Prima hotrl

S. van Gemert
13-2-2012

Prima hotel, ruime kamers en een goed ontbijt.

Mooie ruime kamer met super leuke kroeg

Puck
1-8-2011

Mooi hotel met grote kroeg en nachtclub eronder. We zijn er jaren geleden geweest en het is nu een stuk minder druk maar nog net zo sfeervol. Goede bandjes die elke dag spelen. Ontbijt was prima. Wel weinig brood keuze. (daar in tegen uiteraard veel spek, eieren enz. ) Kamer is lekker ruim met een onwijs groot 2-persoonsbed. Kluisjes gratis en makkelijk te gebruiken. Goed schoon en vrij nieuw. Als je het water oversteekt zit je al bij de temple bar omgeving dus ideale plek als je niet de vollede drukte in wilt qua slapen maar er wel snel wilt zijn.

Super hotel

Ellen Wissink
1-2-2011

Bediening is helemaal top. Het eten is lekker en ze hebben elke avond een live-band en dansgroep die optreden. Het ligt in het centrum van Dublin. Vanuit het hotel kun je naar veel bezienswaardigheden lopen. Echt een aanrader!

heerlijk hotel

m_en_M
22-11-2010

Het hotel was goed. Het personeel erg vriendelijk en ontbijt was erg goed. Veel keuze en niet alleen een engels ontbijt maar ook gewoon brood met beleg. Ook de Dans avond was erg leuk maar eten viel wat tegen. Loop gewoon naar binnen en ga aan de bar zitten tis een geweldig leuke show. Kamers wel wat rumoerig, maar ja wat wil je je zit midden in de stad. Wij hadden er geen moeite mee. Maak gebruik van de hop on hop offbus en loop over de half penney bridge het centrum in oergezellig, loop de andere kant op en je kan goed shoppen. Geweldige tijd gehad. Komen zeker terug.

Goed hotel met fijne ligging

Ron
14-11-2010

Het Arlington O'Connell Bridge hotel, niet te verwarren met Arlington Temple Bar hotel, ligt tegenover de templebarwijk aan de overkant van het water. Het centrum is vlakbij en de bussen stoppen naast het hotel. De kamers zijn recentelijk gemoderniseerd met goede enorme bedden, flatscreen TV, gratis kluis en koffie- en theezet mogelijkheden. Nette badkamer. Vaste vloerbedekking. Niet alle kamers hebben een mooi uitzicht van de 2 kamers die wij gehuurd hadden waren allebei de ramen kapot, zodat deze niet geheel gesloten konden worden. Uitgebreid ontbijt. Een enorme fantastische bar onderin het hotel met elke avond gratis muziek en Ierse dans. Zaterdag moet men daarvoor naar de kelder, waar zich ook nog een grote entertainmentruimte bevind.

Uitermate vriendelijk personeel. Verder in het hotel een 2e bar, waar men, evenals de grote bar, kan eten. Gratis WIFI in het hele hotel. Internet mogelijkheid beneden in de hal. Pendelbus naar het vliegveld stopt vlak bij het hotel.

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Arlington in Dublin, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Arlington zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.