Hostel Abraham House

Meer hostelinfo

7 reviews over Hostel Abraham House

• 7Janny 15-03-2012

Prima, eenvoudig hostel

Abraham house is een prima hostel voor een aantal nachten, de mensen die er werken zijn vriendelijk en behulpzaam. Ik heb er een veilig gevoel gehad en was er prima op mijn gemak.

Het is 10 minuten lopen vanaf het centrum en in de buurt zijn ook wat gezellige pubjes, die voordelig zijn.

Nu met St. Patricksday in het vooruitzicht is het hostel leuk versierd.

• 4Dave07-08-2011

Ik zou verder zoeken.

Het hostel is een wirwar van gangen. Kamers zijn er vies. De geur van een avond te veel stappen van onze voorgangers was erg aanwezig. Zelfs met de ramen open was het nauwelijks uit te houden. Aan het ontbijt maar niet gewaagd. Voor een klein bedrag kan je in dublin zelf een echt iers ontbijt krijgen. Dat is een stuk beter dan de droge toast met jam.

• 5pas08-01-2010

Nooit meer

Dit nooit meer! We zijn al een aantal malen in Dublin geweest en dit is het slechtste en niet eens de goedkoopste die er is. Kamer( en suite) stonk en was vies.Ontbijt ronduit smerig doordat iedereen met zijn mes in dezelfde potten jam en chocopasta zit te roeren.

• 6Jordie11-09-2009

Eenvoudig, maar toereikend

Het Abraham House heeft een perfecte ligging tov de locatie waar je door de luchthavenbus wordt afgezet. Het centrum is vanaf daar echter wel 10 minuutjes lopen. Het ontbijt is zeeeeeer sober, met slechts toast en jam in de donkere kelder van het hostel. Dat is een beetje jammer. Wij hadden een kamer in het nieuwere deel van het hostel, (double met eigen badkamer) waar we zeer tevreden over waren, maar de slaapzalen zijn toch een stuk bedroevender. De straat waar het Abraham House zich bevindt, heeft vele hostels. Dit hostel heeft geen echte reden om er juist wel/niet naar toe te gaan. Goede slaapplek en ontbijten doe je maar buiten de deur of op je kamer.

• 6Jorick20-06-2009

Niet meer dan een paar overnachtingen

Abraham house is een zeer eenvoudig hostel net buiten het centrum van Dublin. Bij binnenkomst lijkt het ook daadwerkelijk op een groot huis, de ruimte tegenover de receptie is als een soort woonkamer ingericht en hier staan ook 2 PC's met internet.

Dit is typisch een hostel voor reizende of in het buitenland studerende jongeren. Hier vind je dus ook veel van deze mensen.

Qua eten is er ontbijt, geroosterd brood met jam of... jam.

De kamers zijn niet erg ruim, maar ruim genoeg naar mijn mening. Voor de rest wel schoon en een goede douche, die overigens ook wel een beetje krap is.

Kortom, een aantal dagen hou je het hier goed uit.

• 6Saskia26-07-2006

Simpele Bed & Breakfast/hostel, maar wel netjes. Aardige mensen. Ze hebben veel kamers en er zijn veel (intern.) backpackers.

Kamers met stapelbedden sommige met eigen sanitair (en suite). Heel basic, maar voor dat geld zeker een goede optie om Dublin te verkennen. Ligt centraal t.o.v. winkelcentrum en bezienswaardigheden. Temple bar is 10 minuutjes lopen.

Anders

1 tip over Hostel Abraham House

• Janny , 15-03-2012

Wij hebben een excursie geboekt naar Wicklow, echt een super goede en leuke excursie! Zeker weten een aanrader!!

0 vragen over Hostel Abraham House

Hostel info