Appartement

4 reviews over Appartement Abberley Appartments in het Nederlands

Prima uitvalsbasis.

Corry
25-7-2011

Goed ingericht en dichtbij een groot winkelcentrum. Daar vertrekt ook een lightrail naar het centrum van Dublin, waar van alles te zien/doen is. B.v. een bezoek aan de Guinness brouwerij. Leuke stad!

Gereisd Met oudere kinderen in januari 2011

Mooie grote appartementen

Ronald
21-3-2010

Met de shuttle kun je goed Dublin verkennen, verder een prima plek, vlakbij een groot winkelcentrum.

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2009

Zeer mooi en ruim appartement aanrader...

MAMA
9-9-2009

Zeer mooi en ruim en redelijk verbinding naar downtown Dublin (+/- 30 min.)

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2009

geweldige dagen gehad

Debbie
24-3-2009

het was een heel mooi ingericht appartement, heel groot ook we bleven met z'n 4en en betaalden per persoon zo'n 30 euro per nacht alleen het lawaai op de binnenplaats was een minpuntje

Gereisd Met vrienden in maart 2009

Appartement info

Nog geen informatie beschikbaar over Appartement Abberley Appartments

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Abberley Appartments in Dublin, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Abberley Appartments zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.