Sorteren

Reviews over Dublin

Fantastisch. Super. Gaaf!

Jan
    26-8-2018

Wat een geweldige stad, met superleuke barretjes en heerlijk eten. Een aanrader. Wat een gezelligheid in de avond. Favoriet bier: Blonde ale, zeker proberen, bijna overal wel te krijgen in de bars. Restaurant tip: The grand Central, had daar de lamb chops, heerlijk! En een biertje in Temple Bar mag je ook niet overslaan. Geweldige live muziek was er in de The Auld Dubliner. Minpuntje vind ik dat het bier overal zo duur is. Ik ga zeker nog een keer hierheen.

Mathijs
    11-8-2018

Wanneer je fietsen wilt huren moet je van te voren op internet kijken voor een voordeel pas hiermee kan je een fiets huren

Dublin is enorm gezellig

Milou
    11-5-2018

Dublin is enorm leuk als je van gezelligheid houdt. De stad zit vol pubs, waar iedere avond live muziek optredens zijn. Ook op straat valt veel te zien qua muziek! Er zijn een aantal leuke parken in de stad. De winkelstraten zijn goed. De stad is qua drukte ook zeker niet te vergelijken met bijvoorbeeld Amsterdam. Erg cosy! Vergeet niet een paraplu mee te nemen.

Hop-on en Hop-of, fascinerend Ierland.

Beppy
    29-4-2018

Prachtig land. Een heerlijk land om te "treinhoppen".

Koop een (iets duurder, maar nog steeds spotgoedkoop) treinkaartje bij een bemand station en geniet van het verkennen van de stadjes en dorpen langs de kust. En laat je verrassen door fascinerende mooie doorkijkjes , prachtige paden om langs de kust te lopen en hele diverse dorpjes.

Mijn B&B een plek met lieve en vriendelijke mensen die me elke dag weer verwend hebben met lekkere hapjes.

Het enige minpuntje is het verkeer dat elke dag ongelooflijk vast staat. Zeker iets om terdege rekening mee te houden als je op tijd terug op het vliegveld wilt zijn.

Fantastisch. De mensen zijn goud waard!

Eefje
    24-1-2018

Wat je moet weten aan Dublin is dat je Dublin na 3 dagen wel hebt gezien, ga de stad uit! Pak de trein naar bray en doe de cliffwalk naar greystones! Dan pik je ook de natuur mee.

Dublin scoort een 8,3 uit 10, op basis van 297 reviews