Sorteren

Reviews over Dromineer

prima plek ook met kleinere kinderen

arthur
    25-8-2010

Een mooie plek vlakbij water, rustige omgeving met een leuke pub waar je lekker kunt eten

Vanuit Dromineer zijn de mooiste plekken van Ierland goed

Harmsen
    18-8-2007

Vanuit Dromineer zijn de mooiste plekken van Ierland goed bereikbaar per (huur)auto. De haard van onze waterside cottage brandde iedere avond, waar het zeer goed vertoeven was. Het huisje voldeed overvloedig aan al onze verwachtingen. Het was er echt geweldig! We zullen deze reis nooit vergeten! Geweldig!

Dromineer ligt aan een prachtig meer, in een mooie Vanuit

G Zegers
    9-8-2007

Dromineer ligt aan een prachtig meer, in een mooie heuvelachtige omgeving. Vanuit dit dorpje zijn vele mooie excursies te maken in de omgeving. Wij hebben er van het Groene Ierland genoten met ons gezin.