Camping Caseys

1 review over Camping Caseys in het Nederlands

Te mijden camping

Marcel Bakker
7-2-2010

De camping bestaat uit een hellend terrein (daardoor geen zicht op strand of zee) met veel oude stacaravans. Het grasveld achter de stacaravans is bestemd voor "losse" kampeerders met caravans, campers of tenten. Deze plaatsen grenzen helaas op korte afstand direct (slechts gescheiden door een dunne heg) aan de doorlopende weg. Daardoor veel geluidsoverlast van het verkeer, met name in de nacht erg hinderlijk. Op vrijdag en zaterdag bovendien tot diep in de nacht veel en langdurig uitgaansrumoer van de nabijgelegen pubs. Lokale hangjeugd uit het stadje loopt ongehinderd dag en nacht de camping op en af (als doorgangsweg naar het strand) wat geen veilig gevoel geeft. Het sanitair is oud, gammel en ondergebracht in een smerig gebouwtje met niet sluitende ramen en deuren. In de periode die wij er verbleven werden de toiletten en douche's bovendien niet schoongemaakt, ronduit smerig. Na een maand rondtrekken langs goede Ierse campings was dit helaas echt een hele slechte.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Caseys in Downings, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Caseys zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.