Reviews over Douglas

gaaf hotel, mooi omgeving

deerne,
    25-7-2008

was een heerlijke luxe hotel. was schoon, goed onderhouden, iedereen was vriendelijk, mooi omgeving waar je in de avond uurtjes heerlijk kan wandelen.

Leuk hotel net buiten het centrum van Cork

Sharon en Mark,
    17-10-2007

Leuk hotel net buiten het centrum van Cork. Op de begane grond is een trendy bar, 1e verdieping een restaurant en op de 2e verdieping 10 hotelkamers. Geen last gehad van de muziek uit de bar. Grote kamers met balkon. Nette ruime badkamer. Ontbijt is prima, ouderwets Iers. Bij het inchecken krijg je een kaart om gratis te parkeren. Mooi ingericht hotel voor een redelijke prijs, € 95,- 2 personen met ontbijt.

Wij hebben dit hotel bezocht eind juni 2006

angelique de kort,
    24-7-2006

Wij hebben dit hotel bezocht eind juni 2006. Vonden het het beste hotel dat wij in ierland hebben bezocht. Kamers zeer ruim, geen lawaai te horen, bar was erg gezellig, je kon je helemaal laten verwennen in de sauna, zwembad, jaccuzi. Naar Cork toe was met een taxi goed te doen, lag wel 5km vanaf cork en ook een ontzettend drukke weg om daar te raken. Op loopafstand lagen in Douglas verschillende leuke restaurantjes waar je voor weinig geld heel lekker kon eten. Het personeel van het hotel waren erg vriendelijk en behulpzaam.