Vakantiehuis Doolin Holiday Homes

VakantiehuisKinderhotel, Kleine hotelsWeer vandaag15°4°
Vakantiehuis Doolin Holiday Homes
8,1

We hebben een aantal aanbieders voor Doolin Holiday Homes voor je op een rij gezet:

7 reviews over Vakantiehuis Doolin Holiday Homes in het Nederlands

Met jonge kinderen

Fantastische ligging!

Corry Karssing
2-7-2013

Deze vakantiewoningen zien er van buiten goed uit. Binnen valt het wat tegen. Er is ruimte genoeg maar het is niet echt schoon. Inrichting is rommelig. Volgens de reispapieren was er huishoudlinnen inbegrepen, dat was er niet. Voor deze woning moesten we € 32,= schoonmaakkosten betalen voor 4 nachten. Dan verwachten wij ook een schoon en goed ingericht huis.

De ligging is geweldig, uitzicht over de glooiende heuvels richting zee. Op ca. 8 km. van de prachtige Cliffs of Moher, je kunt er eventueel naar toe wandelen! Ook een rondrit over de Burren is zeer de moeite. In Doolin zijn een aantal leuke pubs waar je, zoals gebruikelijk, heerlijk kunt eten.

Doolin Holliday Homes bezit meerdere locaties. Wij boekten vij reisburo en kregen ter plekke Riverhome. Klopt met met wat in de reisgids staat, want het is inmiddels ingebouwd. Gelukkig wel rustig en door de nieuwbouw een pub met goed eten en muziek om de hoek. Mooie kamers, eetkamer. Geen koffiezetter dus zelf iets bedacht. Prachtplek om verder de Burren en Aran Eilanden te bezoeken.

Tegenvaller

Versteeg
5-7-2010

Wij zijn hier 4 dagen geweest in een huisje . Op het eerste gezicht was het een erg leuk huisje maar eenmaal binnen waren er een groot aantal mankementen. Allereerst was het behoorlijk koud in het huisje maar konden op geen enkele manier een kachel aanzetten. Er was geen warm water en was ook erg onduidelijk hoe dat wel te krijgen. Ik ben daardoor maar de receptie gereden en mijn problemen verteld, kreeg een uitleg dat ik bepaalde knoppen moest indrukken en de kachel deed het alleen automatisch 's avonds en 's nacht dus niet overdag. Eenmaal terug in huisje ontdekte ik bij de badkamer een soort thermostaat met tijdklok voor het bad, deze aangezet en we hadden gelukkig warm water. Verder was de inrichting wel leuk alleen hing er in de huiskamer maar 1 lamp aan het plafond waar de helft van de bollen eruit was. Boven in de slaapkamer een raam dat half open stond en op geen enkele manier was te sluiten. Wel een mooi uitzicht in een tegenvallende plaats.

Prima!

Susan
2-12-2009

In de herfstvakantie 2009 zijn we een weekje hier geweest, in huisje nr. 1.

De eetrste nacht waaide het heel hard, te hard om aan de windkant te slapen. We hadden een 6-pers.huisje met ons 3-en (2 volw. 1 kind van 7), dus ruimte genoeg om ergens anders te slapen.

Alles was schoon, netjes, compleet ingericht, het uitzicht was prachtig. Vlakbij Cliffs of Moher.

Enige minpuntje was dat de ochtend dat we vertrokken er neimand bij de receptie aanwezig was. Er was ook geen brievenbus om de sleutel achter te alten. Om 8.00 uur stonden we er, om 8.30 was er pas iemand, na een telefoontje van ons (uit een telefooncel). Reden dat we zo vroeg waren was dat we onderweg naar het vleigveld nog een plaatsje wilden aandoen. Ik denk dat door het laagseizoen alles een beetje anders liep, maar een klacht of zelfs maar een negatieve opmerking is dit absoluut niet.

Het was prima.

Super echt fantastisch

deep
21-8-2009

Wij kregen huisje nr. 7 met prachtig uitzicht vanuit de ruime lichte woonkamer op de baai van Doolin. Huisje is werkelijk van alle gemakken voorzien, elke slaapkamer had zijn eigen badkamer met douche (schoon). Na een lange wandeling was het heerlijk uitrusten in het huisje.

2008

Mooi, ruim huis

Piet en Marion Bouwman, Leen en Joke Goedhart
24-9-2008

Mooi huis met veel ruimte!

Moderne inrichting en beschikking over vaatwasser, wasmachine en droger.

Drie badkamers waarvan 1 met ligbad en 2 met douchekabines.

Het enige minpuntje is de afstand naar Doolin. Dit is wandelend niet te doen, toch al snel 2 kilometer en de weg is niet verlicht. Wij hebben taxi genomen naar de pub.

Pubs zijn hier de moeite waard, elke avond traditionele Ierse muziek live.

mooi groot huisje met 5 slaapplaatsen, vlak bij doolin caves, wat overigens een geweldige ervaring was.ook vlak bij de zee en de cliffs of moher, verder een prima plaats leuke pub en goede restaurants.zijn er vijf dagen geweest en hebben het reuze naar de zin gehad.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Doolin Holiday Homes in Doolin, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Doolin Holiday Homes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.