Reviews over Currow

Een prachtige locatie voor een autovakantie

Ron en Ria Harcksen,
    11-10-2014

Een heerlijk verblijf bij Pat en Eileen, verschrikkelijk lieve mensen.

Het huis staat samen met hun huis op een ruim terrein met een lange oprijlaan vanaf het weggetje. Je kijkt prachtig over een vallei naar de volgende heuvels. Een prachtige uitvalsbasis voor bv de Ring of Kerry, Tralee, Mizen haed en Dingle. Dorpje Curow is dichtbij voor wat boodschappen en in Tralee zijn grote supermarkten. Openbaar vervoer op ongeveer 2 km afstand waaronder bus, trein en Kerry Airport ,

De omgeving is echt schitterend om te wandelen. Serah's Home is een prachtig huis met woonkeuken, mooie kamer en 4 slaapkamers.

Boven hebben de slaapkamers een eigen badkamer en beneden is 1 badkamer met douche en bad met toilet. Oven, vaatwasser, wasmachine en droger zijn aanwezig en dat alles voor een zeer betaalbare prijs van E500,00 in het hoogseizoen.