Camping Corofin Hostel and Camping Park

Camping Corofin Hostel and Camping Park

2 reviews over Camping Corofin Hostel and Camping Park in het Nederlands

Goed gelegen rustige camping.

Sofieenwim
24-7-2017

Voor de mobilhomes en caravans zijn er nog 'plaatsjes' met verharding, maar de tenten mogen gaan staan waar ze willen. Steeds rustig geweest op de camping. Sanitair is niet echt modern en ik heb het in de twee dagen die er waren niet weten gepoetst zijn. Maar de camping ligt wel ideaal om te gaan wandelen in The Burren. Je wandelt 2 minuten naar de kerk en wordt dan met een gratis busdienst naar het nationaal park gebracht. Gratis. Dat busje rijdt om het half uur of zo. Restaurant aan de overkant van de straat is goed! Normale prijzen, maar het allerlekkerste vispannetje dat ik ooit gegeten heb. Twee supermarktjes vlakbij zodat je 's morgens aan brood geraakt. Goede tips van de oudere dame die ons vriendelijk onthaalde in verband met de omgeving (cliffs of moher best doen na 18u).

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2017

Gratis bus naar De Burren

hvdvoorde
9-9-2013

Kleine camping. Goed onderhouden terrein. Sterk verouderd sanitair met slecht doorlopende w.c.’s, wel lekkere warme douches. In de badkamer voor gehandicapten een zitje voor onder de douche, maar een w.c. zonder handgreep en zo laag dat je al moeite hebt om hier als niet-gehandicapte af te komen, duidelijk niet over nagedacht. Slechts één afwasbak voor de vaat voor de hele camping. Camping is midden in het dorp gelegen met aan de overkant van de straat een pub met live muziek op woensdag- en zaterdagavond, een supermarkt met geldautomaat op loopafstand. Gratis bus naar de wandelpaden in The Burren.

Gereisd Met partner in Tue Aug 20 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Centrale kookgelegenheidAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Corofin Hostel and Camping Park in Corofin, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Corofin Hostel and Camping Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.