Géén boekingskosten

Hotel The River Lee

IerlandIerlandCork

We hebben de beste aanbieders voor Hotel The River Lee voor je op een rij gezet:

8.7FantastischScore uit 9 reviews
+14/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.7FantastischScore uit 9 reviews

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten

9 Reviews over The River Lee

• 8Alexandra van Doorn07-08-2017

Fijn hotel met fantastisch uitzicht!

Mooie kamers! Vanuit de kamer (5e verdieping) had je prachtig uitzicht! Verder heel fris en zeer uitgebreid ontbijt. Het is een heerlijk hotel voor bijvoorbeeld een citytrip naar Cork.

• 9Naomi04-08-2017

Super uitzicht!!!

Mooi hotel met chique lobby, goede lounge en heerlijke kamers met prachtig uitzicht over Cork. De glazen grote ramen in de kamer maken dit extra spectaculair en het ontbijt was heerlijk en uitgebreid. Zeker een aanrader!

• 9Laurien02-08-2017

Prachtig uitzicht over Cork

Een heel fijn hotel met een ruime, luxe kamer en prachtig uitzicht over Cork en de rivier. Het bed ligt heerlijk en als je 's morgens de gordijnen open trekt, geniet je meteen van de mooie Ierse omgeving. Het ontbijt is super uitgebreid en lekker. Hier zou ik een volgende keer weer overnachten.

• 10Vivian31-07-2017

Heerlijk hotel met prachtig uitzicht

Het hotel is erg luxe en van alle gemakken voorzien. Prachtig uitzicht op onze kamer op de vierde verdieping. Absoluut herhaling vatbaar!

• 8Bonnie31-07-2017

Great hotel for Cork city break

Lovely hotel in the city centre of Cork. We had an amazing room ont he 4th with a perfect view.

• 8Jonathan van Rijn31-07-2017

Fijne kamers!

Prettig hotel voor een citytrip. Zeer vriendelijke ontvangst en na een snelle incheck kunnen neerploffen op een heerlijk groot bed. Erg fijn!

• 9Florence31-07-2017

Geweldig mooi luxe hotel!!

We zijn hier met een groep van 8 mensen geweest! Vanuit onze kamer hadden we een prachtig uitzicht over de stad. Het centrum is oo loopafstand en kamers zijn ruim en luxe. Het personeel is uiterst vriendelijk en behulpzaam. De volgende keer dat we in Cork zijn zullen we dit hotel zeker weer boeken.

• 8Fam_Mulder19-09-2010

Modern en centraal gelegen

Het is een relatief groot hotel maar het doet verzorgd en aangenaam aan. De kamers zijn netjes en strak ingericht. Wij hadden een kamer aan de achterkant van het hotel waarbij het uitzicht minder was als dat aan de voorkant. Vanuit de hal is er een prachtig uitzicht over Cork. Het centrum is op loopafstand en er is voldoende parkeergelegenheid in een garage om de hoek.

• 9J.M.03-06-2009

luxe hotel

jury's is zeker de 4 sterren waard! luxe hotel met alles erop en eraan. je krijgt waar voor je geld. mooie kamers, voorzien van alles. netjes. ligging is op loop afstand van het centrum van Cork. alles te bezichtigen is prima lopends te doen vanaf het hotel. zwembad aanwezig. we waren hier om St.patricksday te vieren. gezellig uitgaanleven. aan pubs geen gebrek. prima ontbijt.

Hotel The River Lee info

• MinibarBeschikbaar
  • KluisBeschikbaar

Entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)