Hotel The River Lee ****

Hotel The River Lee
Hotel The River Lee
8,7

8 reviews over Hotel The River Lee in het Nederlands

Fijn hotel met fantastisch uitzicht!

Alexandra van Doorn, 7-8-2017

Mooie kamers! Vanuit de kamer (5e verdieping) had je prachtig uitzicht! Verder heel fris en zeer uitgebreid ontbijt. Het is een heerlijk hotel voor bijvoorbeeld een citytrip naar Cork.

Super uitzicht!!!

Naomi, 4-8-2017

Mooi hotel met chique lobby, goede lounge en heerlijke kamers met prachtig uitzicht over Cork. De glazen grote ramen in de kamer maken dit extra spectaculair en het ontbijt was heerlijk en uitgebreid. Zeker een aanrader!

Prachtig uitzicht over Cork

Laurien, 2-8-2017

Een heel fijn hotel met een ruime, luxe kamer en prachtig uitzicht over Cork en de rivier. Het bed ligt heerlijk en als je 's morgens de gordijnen open trekt, geniet je meteen van de mooie Ierse omgeving. Het ontbijt is super uitgebreid en lekker. Hier zou ik een volgende keer weer overnachten.

We hebben een aantal aanbieders voor The River Lee voor je op een rij gezet:

Heerlijk hotel met prachtig uitzicht

Vivian, 31-7-2017

Het hotel is erg luxe en van alle gemakken voorzien. Prachtig uitzicht op onze kamer op de vierde verdieping. Absoluut herhaling vatbaar!

Fijne kamers!

Jonathan van Rijn, 31-7-2017

Prettig hotel voor een citytrip.

Zeer vriendelijke ontvangst en na een snelle incheck kunnen neerploffen op een heerlijk groot bed.

Erg fijn!

Geweldig mooi luxe hotel!!

Florence, 31-7-2017

We zijn hier met een groep van 8 mensen geweest! Vanuit onze kamer hadden we een prachtig uitzicht over de stad. Het centrum is oo loopafstand en kamers zijn ruim en luxe. Het personeel is uiterst vriendelijk en behulpzaam. De volgende keer dat we in Cork zijn zullen we dit hotel zeker weer boeken.

Modern en centraal gelegen

Fam_Mulder, 19-9-2010

Het is een relatief groot hotel maar het doet verzorgd en aangenaam aan. De kamers zijn netjes en strak ingericht. Wij hadden een kamer aan de achterkant van het hotel waarbij het uitzicht minder was als dat aan de voorkant. Vanuit de hal is er een prachtig uitzicht over Cork. Het centrum is op loopafstand en er is voldoende parkeergelegenheid in een garage om de hoek.

luxe hotel

J.M., 3-6-2009

jury's is zeker de 4 sterren waard! luxe hotel met alles erop en eraan. je krijgt waar voor je geld. mooie kamers, voorzien van alles. netjes. ligging is op loop afstand van het centrum van Cork. alles te bezichtigen is prima lopends te doen vanaf het hotel. zwembad aanwezig. we waren hier om St.patricksday te vieren. gezellig uitgaanleven. aan pubs geen gebrek. prima ontbijt.

We hebben een aantal aanbieders voor The River Lee voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel The River Lee in Cork, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel The River Lee zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel The River Lee scoort een 8.7 uit 10 op basis van 9 reviews.