Hotel Silver Springs Moran

Hotel Silver Springs Moran
8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Silver Springs Moran voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Silver Springs Moran in het Nederlands

Prima hotel, netjes, ruime kamers

Angélique
4-6-2014

Ruime kamers, goede, nette, schone douche. Het ligt wel ver uit het centrum. Van buiten ziet het er niet echt goed uit, maar van binnen maakt het het allemaal goed. Goede kamers, goed personeel. Eten was prima.

Geen vier sterren waard

Gonnie
22-9-2013

Het hotel is ver van het centrum, zodat er in de directe omgeving niks te doen is. De kamer is schoon en netjes. De badkamer is echter wel aan renovatie toe; verschillende onderdelen zijn kapot. Er waren loszittende tegels en de wc-bril lag ook niet al te vast. De bedden en kussens zijn redelijk. Er is wifi in het hele hotel, dus ook op de kamers. Er is een haardroger op de kamers en er zijn koffie- en thee faciliteiten. Het personeel in het restaurant en bij de receptie is vriendelijk. Bij de receptie is een geldautomaat. Het diner is redelijk tot goed. Het ontbijtbuffet is maar matig; het is niet erg uitgebreid en smakeloos. De kamers zijn zeer gehorig, er is veel lawaai van de buren en van het verkeer.

2006

Geweldig hotel! Erg vriendelijk en behulpzaam personeel. Het eten is er heerlijk en het restaurant is erg sfeervol. Zeker een hotel dat ik zou kunnen aanraden voor de Cork-gangers! Goed gelegen, ruime kamers, voor ieder wat wils

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Silver Springs Moran in Cork, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Silver Springs Moran zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.