Pension Rose Lodge

Pension
Kleine hotelsWeer vandaag14°11°

We hebben een aantal aanbieders voor Rose Lodge voor je op een rij gezet:

1 review over Pension Rose Lodge in het Nederlands

Een fantastische plek in Cork

Monique, 27-2-2017

The Rose Lodge Guesthouse is een geweldige plek om te verblijven. Het interieur bij binnenkomst is geweldig, je voelt je er meteen thuis. Als je van kunst houdt, kijk je je ogen uit. De kamers zijn groot genoeg, alles is aanwezig, het is er schoon en de bedden lagen prima. Het personeel is heel vriendelijk en enthousiast. Staan altijd klaar om je te helpen. Het ontbijt in het Guesthouse is super, voor ieder wat wils. Dit is voor mij een plek waar ik zeker terug wil komen. Het huis bevindt zich in een studentenwijk. Wij hadden heel vroeg een taxi nodig, en dat wordt meteen geregeld. We waren er 4 dagen en onze kamer is 2x schoongemaakt.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Rose Lodge in Cork, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Rose Lodge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension Rose Lodge scoort een 10 uit 10 op basis van 1 reviews.