Pension Redclyffe Guesthouse

Pension Redclyffe Guesthouse

Pension
Kleine hotelsWeer vandaag17°10°

Onvoldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Redclyffe Guesthouse voor je op een rij gezet:

1 review over Pension Redclyffe Guesthouse in het Nederlands

nog geen ster waard

Marjolijn
29-5-2011

Centraal gelegen, aan drukke weg. Parkeren voor de deur mogelijk. Buiten ziet het gebouw er mooi uit. Binnen verouderd en deprimerend uit. Wij hadden een kamer op de beneden etage, donkere kamer, douche bak en kraan kapot en zwarte schimmel. Groezelig vloerkleed in de kamer.

ontbijt was ok.

Ik heb spijt dat we niet ter plekke meteen zijn vertrokken. We zijn 1 nacht gebleven.

Gereisd met partner in Sat Jan 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Pension info

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Huishoudelijke apparatuurKoffie en thee, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte
  • Overige servicesAutoverhuur, Handdoeken(service), Krant, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Redclyffe Guesthouse in Cork, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Redclyffe Guesthouse zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.