Hotel Maldron Cork

6 reviews over Hotel Maldron Cork in het Nederlands

Geweldig!

Mevr v Tilburg
19-3-2017

Het hotel ligt op loopafstand van het centrum, vriendelijk personeel, erg schone kamer, goede bedden, lekker en uitgebreid ontbijt, bovendien voegde het zwembad/sauna/stoomcabine voor een uitgeruste vakantie!

Niet echt een aanrader!

Fam. Wessels
30-7-2015

Drie nachten hier verbleven. Ligging is prima, 5 minuten lopen van centrum. Kamer erg "Basic". Bedden staan op wieltjes die je niet kan vastzetten dus als je tegen muur aanleunt, begint je bed te rollen. Miste een haardroger! Personeel niet allemaal even vriendelijk. Als je de trap neemt naar de verdiepingen loop je eerst langs allerlei stoelen, tafels die daar opgestapeld staan. Hoort niet in een hotel! Parkeren een probleem! Hadden we een plaats waren we vastgezet door een andere auto. Aangezien ze geen kentekennummers noteren, kon men de eigenaar niet vinden. Ruim een half uur vast gestaan. Op zondag kwamen we terug om over 3en was onze kamer nog niet schoongemaakt. Duurde tot over 5en. Nog nooit meegemaakt! Ontbijt beperkt, alleen brood voor toast en je moet snel zijn wil je een croissantje te pakken krijgen. Voor de rest geen broodsoorten. Wij komen in veel hotels maar dit was echt een afknapper!

Leuk hotel Dichtbij het centrum

Erik
14-1-2014

Fijn hotel met aan de achterkant uitzicht op kerktuin en kerktoren. Enigszins doolhof maar sfeervol. Goede service, dichtbij het centrum van Cork

Grote kamer voor 3 personen, wel lawaai

Victorine
3-9-2010

We verbleven 1 nacht op doorreis in dit hotel. Ligging tov centrum is prima. Grote kamer voor 3 personen met goede matrassen op de bedden. Ontbijt wat je mag verwachten van een Iers ontbijt, was verder goed. Zwembad een ramp, warm en verplicht badmuts op. Parkeren is echt een probleem, onze auto was ook geblokkeerd. Heeft personeel wel adequaat opgelost. Kamer aan de voorzijde dus veel lawaai van verkeer en dat kwam de nachtrust niet ten goede.

een redelijk hotel

marcel
2-7-2009

Dit is een redelijk hotel het hotel ligt op 5 minuten lopen van het centrum. Het parkeren hier is wel een drama

2007

2 nachten in dit hotel doorgebracht

Mariel
27-12-2007

2 nachten in dit hotel doorgebracht. Mooi hotel, 5 a 10 min. lopen naar het centrum. Vriendelijke medewerker en nette kamers. Ook goed bereikbaar met het openbaar vervoer. Er gaat een gele bus skyline elk uur vanaf airport naar het hotel voor 5 euro.

Het enige minpuntje was het uitzicht; we keken uit op een (vervallen) kerkhof.

Geboekt via booking.com. 160 voor 2 nachten per kamer excl. ontbijt. Ontbijt dus niet meegemaakt.

We hebben een aantal aanbieders voor Maldron Cork voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Maldron Cork in Cork, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Maldron Cork zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.