Hotel Lancaster Lodge

3 reviews over Hotel Lancaster Lodge in het Nederlands

Net hotelblak bij stadscentrum Cork

Frank
26-7-2010

Lancaster Lodge ligt op een eilandje op een paar minuten lopen buiten het stadscentrum van Cork. Vergeleken met andere vier sterren hotels zijn de kamers wat aan de sobere kant (geen minibar, geen pen/papier), maar wel netjes en redelijk ruim. Gratis wifi op de kamer (code halen bij de balie) en gratis parkeren op het terrein rondom het hotel. Ontbijt is erg goed, naast standaard buffet items ook keuze uit een kaart (bij de prijs inbegrepen).

Prettig Hotel!

manders.carijn
24-9-2009

Helemaal fijn hotel aan de rivier gelegen, mooi groen uitzicht, ruime kamer, goede badkamer, gezellige bar in stijl, goede service kortom zeker een aanrader (ook aanrader is de Murphy's Brouwerij te bezoeken en het Glenn Fidich whisky museum)!

2008

We zijn met zijn vieren van 20 tot 25 maart 2008 in Lancaster lodge verbleven. Kamers waren keurig en service was prima. (Wel stond de cv erg hoog) Het ontbijt was geweldig. Zeer ruime keuze. Centrum was vij minuten lopen en we hebben veel in de omgeving bekeken per (lokale) bus.

Het was de moeite waard en we gaan zeker nog een keertje terug.

We hebben een aantal aanbieders voor Lancaster Lodge voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Lancaster Lodge in Cork, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Lancaster Lodge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.