6,5

2 reviews over Hotel Jurys Inn Cork in het Nederlands

zakelijke eenvoud

Paul
18-2-2013

ideaal voor een zakelijk verblijf (slapen en afspraak) - Cork heeft zowieso weinig om het lijf buiten Ierse Pubs.

Gereisd zakelijk in Mon Oct 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
2005

Dit eenvoudige hotel is een goed uitgangspunt om het centrum van Cork te bezoeken. Gemakkelijk bereikbaar met een beperkt aantal eigen parkeerplaatsen. Als je voor 12 uur incheckt, is de kans op een parkeerplaats het grootst. Even wachten totdat er iemand wegrijd. Ingang en uitgang zijn verschillend, dus van "binnenuit" verifieren of er plaats is.

Gereisd anders in september 2005

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer
  • Betaalde wifiGehele hotel, Op de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koffie en thee, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte
  • Overige servicesDokter, Geld wisselen mogelijk, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• ParkerenNiet beschikbaar

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Jurys Inn Cork in Cork, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Jurys Inn Cork zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.