ZorghotelWeer vandaag15°10°
Hotel Imperial

We hebben een aantal aanbieders voor Imperial voor je op een rij gezet:

Buro Scanbrit
Buro Scanbrit

1 review over Hotel Imperial in het Nederlands

Geweldig hotel!

Marco
18-1-2015

Wij zaten in het penthouse van dit hotel. Dit was ronduit top!. Deze besloeg de gehele bovenste etage met een groot balkon en een leuk uitzicht. Het had meerdere slaapkamers en er waren wat kerstbomen neergezet. Het was zeer goed vertoeven in dit penthouse! De ligging is ook erg goed van dit hotel. Het is midden in Cork, op korte loopafstand van het centrum (2 min).

Gereisd met partner in Thu Jan 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• VerzorgingHalfpension, Volpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch

• WinkelsKapper
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, VIP area
  • Overige servicesConcierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Imperial in Cork, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Imperial zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.