Hotel Hayfield Manor

Anders

Warm mooi hotel

Kris
24-2-2010

Warm, gezellig, hotel in een traditionele stijl.

Plus : aangename bar, vriendelijk personeel, erg behulpzaam

Min : de hammam of stoombad. Een hammam met een houten plafond is toch niet handig. Het hout zag er niet zo goed meer uit. De hammam had ook geen frisse, maar eerder chemische, geur ... . Slechs 2 sterren voor mij.

Kamers kunnen niet geheel verduisterd worden, en je hoort de wagens op de straat als je een lichte slaper bent.

2007

Fantastisch, luxueus hotel op een heel mooie plek. Vriendelijk personeel, zeer mooie kamers. Helemaal top.

2005

Super hotel in typisch Engelse stijl

Michel
    21-8-2005

Super hotel in typisch Engelse stijl. Zeer luxueze kamers, vooral het golfputje is te gek voor woorden. Gewoon tophotel. Inderdaad niet goedkoop maar iedere Euro meer dan waard.

We hebben een aantal aanbieders voor Hayfield Manor voor je op een rij gezet:

beste hotel dat ik ooit heb gezien

judith
    30-6-2005

beste hotel dat ik ooit heb gezien.

Zeer vriendelijk personeel. Heel persoonlijk! zeer ruime, mooi en schone kamers. Super lekker ontbijt.

Je loopt binnen 10 minuten naar het centrum.

Wel wat prijzig, maar het is echt elke euro waard

Een echte aanrader!

We hebben een aantal aanbieders voor Hayfield Manor voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hayfield Manor in Cork, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hayfield Manor zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.